Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت گفت: ما از وضعیت شکننده بی‌تعادلی ارز عبور کردیم و از سال ۹۹ به سمت تعادل مثبت حرکت خواهیم کرد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران که امروز برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: نامگذاری هفته دولت بنام شهید رجایی و باهنر نشانگر ناکامی تروریست‌ها در اهدافشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیامم به عنوان سخنگوی‌دولت این است که ما وارث آن معنویت هستیم، جمهوریتی‌ که بار دیگر‌ جمهور‌ شد. شهید رجایی گفته بود من یک‌کاسه‌فروش هستم و فراموش نمی‌کنیم چه حمله‌هایی به یک‌کاسه‌فروش شد. اما کیست که از منش و‌ شخصیت باهنر‌ و رجایی بی‌‌خبر‌باشد؛ یاد آن دو‌ بزرگوار گرامی‌باد.

متن کامل نامه لاریجانی به روحانی برای ابلاغ تشکیل وزارت میراث فرهنگیلاریجانی تشکیل وزارت میراث فرهنگی را به روحانی ابلاغ کرددیدار سفرای جدید ایران در ساحل عاج و ازبکستان با روحانیربیعی: دستوری برای برکناری رئیس صندوق بازنشستگی در کار نبوده

وی افزود: ما از وضعیت شکننده بی‌تعادلی ارز عبور کردیم و از سال 99 به سمت تعادل مثبت حرکت خواهیم کرد. درد و رنج مردم را می‌بینیم؛ بازنمایی و برجسته‌سازی مخالفان داخلی و خارجی به قصد تحت تاثیر قرار دادن روان جامعه است اما ما از این مرحله عبور کردیم. از مشکلات دیگر هم با اتحاد و همدلی عبور می‌کنیم.

سخنگوی دولت همچنین از رونمایی برخی پروژه‌های عمرانی در استان‌های کشور به مناسبت هفته دولت خبر داد و با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر واگذاری بندر بوشهر و چایهار به هند یا چین گفت: این خبر اطلاع درستی نیست. آنچه که اتفاق افتاده این است که یک قرارداد با هند داریم که در راستای توافق‌نامه چابهار منعقد شده و‌ یک شرکت هندی برای مدیریت و بهره‌برداری از فاز یک‌بندر شهید بهشتی به روش BOT است. 185 میلیون‌ دلار هم سرمایه‌گذاری خواهند کرد و این یک فرصت 10 ساله خواهد بود. این به معنای واگذاری بندر نیست و برداشت غلطی است.

این خبر تکمیل می‌شود...

R1011158/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم علی ربیعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم علی ربیعی دولت دوازدهم علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوط؛ حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش های شدیدی در استان های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

بیشتر بخوانید؛ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیروهای امدادی در استان های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی ها گفت: در بخش هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیروهای امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی ها تا پایان بارش ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش ها را نیز سپری می کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229382 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها