Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:09:04 GMT

جلسه کالدرون و گروه سه برای انتخاب زوج دفاعی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۳۵۹

جلسه کالدرون و گروه سه برای انتخاب زوج دفاعی

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به استقبال لیگ نوزدهم می‌رود که در آخرین بازی این تیم زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده تشکیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت روز پنج شنبه به مصاف پارس جنوبی جم می‌روند و اولین بازی خود تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی را پشت سر می‌گذارند. این در شرایطی است که آن ها از فروردین 94 با مربیگری برانکو ایوانکوویچ مقابل حریفان صف آرایی می‌کردند و اغلب ترکیبی یکسان را در طول فصل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال در لیگ شانزدهم زوج محمد انصاری - سیدجلال حسینی و دو فصل بعدی زوج شجاع خلیل زاده - سیدجلال حسینی در خط دفاعی این تیم استفاده شدند و عملکرد خوبی را هم از خود به جای گذاشتند.

 

حالا علاوه بر سیدجلال و شجاع، یک مدافع دیگر نیز در اردوی قرمزپوشان حضور دارد. محمدحسین کنعانی زادگان که پیش‌تر پیراهن  استقلال، ملوان و ماشین سازی را بر تن داشت، در فصل جاری به پرسپولیس آمده اما در کنار شجاع و سیدجلال کار سختی برای بازی دارد. او که در جام ملت های آسیا نیز یکی از بازیکنان تیم کی روش بود، در آخرین دیدار ایران در این تورنمنت نمایش خیلی خوبی را ارائه نکرد و در اشتباه گروهی بازیکنان ایران روی صحنه گل اول، تاثیرگذار ظاهر شد.

 

 

در بازی های ابتدایی پرسپولیس در پیش فصل، اغلب زوج خلیل زاده و کنعان زادگان مورد استفاده قرار می‌گرفت و عده ای اعتقاد داشتند که پروسه حذف سیدجلال از ترکیب اصلی کلید خورده اما چند روز پس از بهبود کامل آسیب دیدگی کاپیتان حسینی، در بازی با گل گهر او به همراه بازیکنان فیکس در زمین حاضر شد تا مشخص شود احتمال تداوم حضورش در ترکیب اصلی وجود دارد.

 

روز گذشته در حاشیه تمرین قرمزپوشان، سرمربی آرژانتینی جلسه ای کوتاه را با سه مدافع تیمش برگزار کرد و سپس از سیدجلال حسینی خواست تا با کنعانی و شجاع صحبت کند. احتمالا کالدرون به مدافعان گفته که چاره ای جز قراردادن یکی از آن ها روی نیمکت وجود ندارد و باتوجه به در پیش بودن حدود 40 بازی رسمی، به همه بازی خواهد رسید.

 

حالا باید دید که روز پنج شنبه انتخاب کالدرون کدام دو مدافع خواهد بود. آیا زوج قدیمی سرخ ها برای سومین سال متوالی در کنار هم قرار می گیرد یا اتفاقی جدید، این ثبات را بر هم می زند.

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی گابریل کالدرون (سرمربی) شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی گابریل کالدرون سرمربی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

کد خبر 6096888 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی