Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@04:34:23 GMT

ربیعی: مدیرعامل «ایران خودرو» امروز برکنار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۸۷۵۳

ربیعی: مدیرعامل «ایران خودرو» امروز برکنار می‌شود

خبرگزاری مهر: علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری هفتگی خود ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر، اظهار داشت: ما با دو ۲۸ مرداد مواجه هستیم، یکی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که امروز یادآور رنج‌هایی است که آن روزگار به ملت ایران وارد می‌شد و دوم هم ۲۸ مرداد سال ۱۳۵۸ را داریم که کمتر به آن پرداخت شده است.

وی گفت: اولین ۲۸ مرداد درک صحیح مسائل بین الملل برای نسل‌های جدید را در پی خواهد داشت و دومی هم برای به یادآوری آنچه که بر این ملت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی افزود: موضوع دیگر هفته دولت است که مناسبت آن به سبب انفجار دفتر نخست وزیر بود که ناشی از تروریسم کور بود. تروریست‌ها می‌خواستند با توسل به این ترورها، نهاد دولت را برای همیشه از بین ببرند. اما نهاد دولت ریشه دارتر از چیزی بود که تروریست‌ها تصور می‌کردند.

سخنگوی دولت بیان کرد: ما از شکنندگی در بازار و اقتصاد کشور عبور کردیم و به سمت تعادل مثبت حرکت خواهیم کرد و شاخص‌های مختلف اقتصادی بهبود پیدا کرده اند.

وی افزود: این در حالی است که فشاری که آمریکا در ماه‌های اخیر به ایران وارد کرد حتی کشور‌های با ثبات اقتصادی و بهره‌مند از رشد اقتصادی بالا را هم دستخوش تغییر و نقصان اقتصادی می‌کرد. شما ببینید گاهی با دو توئیت، بازار یک کشور متلاطم می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه ما در کنار مردم از این مرحله عبور کردیم تصریح کرد: در آستانه هفته دولت می‌گویم که دولت، رنج و مشکلات زندگی مردم را درک می‌کند و تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن مشکلات زندگی مردم به کار گرفته است.

سخنگوی دولت بیان کرد: علایم ثبات بازار، ثبات ارز، بازار بورس، رشد تجارت خارجی، رشد تولید، پیشی گرفتن صادرات بر واردات و کم شدن وابستگی بودجه به نفت، همگی نشانه‌های خوبی است که شاهد آن هستیم.

وی با اعلام این خبر که مدیرعامل ایران خودرو امروز تغییر می‌کند، گفت: دیروز با وزیر صمت در خصوص مساله خودرو صحبت کردم و آنطور که شنیدم، امروز مدیرعامل ایران خودرو تعویض می‌شود. قرار است آقای «عباس علی آبادی» که سابقه حضور در مپنا را داشته به عنوان مدیر عامل ایران خودرو جایگزین شود.

ادامه دارد ...

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ربیعی مدیرعامل ایران خودرو عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم