Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:11:26 GMT

سفیر چین: حامد حدادی در چین پرطرفدار است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۱۲۰

سفیر چین در ایران میهمان ویژه مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019 بود.

به گزارش "ورزش سه"، سفیر چین در ایران امروز در آخرین تمرین تیم ملی بسکتبال ایران حاضر شد و دقایقی هم به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت. با توجه به اینکه جام جهانی 2019 تا کمتر از 2 هفته دیگر در کشور چین برگزار می شود، سفیر چین برای ملی پوشان ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر چین که برخورد گرمی با حامد حدادی به واسطه حضور چند ساله اش در لیگ چین داشت، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران حضور دارم. من تقریبا 2 ماه قبل به عنوان سفیر چین در ایران منصوب شدم. 2 کشور چین و ایران همواره در زمینه های مختلف از جمله بخش ورزش همکاری های خوبی با هم داشتند. فکر می کنم ورزش کمک می کند تا 2 ملت بزرگ ایران و چین شناخت بهتری از هم پیدا کنند.

 


وی درباره شناختش از ورزشکاران ایرانی و به ویژه ملی پوشان بسکتبال ایران عنوان کرد: برخی از ورزشکاران معروف ایران و همچنین بسکتبالیست ها قبلا در لیگ های مختلف چین بازی کردند. مثلا حامد حدادی 5 سال در لیگ بسکتبال چین حضور داشته است. او در کشور چین هواداران زیادی دارد که پسر من هم یکی از آن هاست. همچنین اخیرا بهنام یخچالی با یک تیم چینی قرارداد امضا کرده و فصل آینده در ترکیب تیم نانجینگ حضور خواهد داشت. می شود گفت این شهر زادگاه خودم است.


سفیر چین در پایان درباره میزبانی این کشور از جام جهانی بسکتبال 2019 گفت: در آینده ای نزدیک مسابقات جام جهانی بسکتبال به میزبانی چین برگزار می شود. من هم به نوبه خودم برای تیم ملی بسکتبال ایران آرزوی موفقیت می کنم.

 

حامد حدادی تیم ملی بسکتبال چین بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال چین بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم

سفیر چین در کابل در دیدار با وزیر دفاع حکومت طالبان تصریح کرد پکن با حفظ سیاست عدم مداخله، به گسترش روابط خود با افغانستان ادامه می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ژائو شینگ» سفیر چین در کابل در دیدار با «ملا محمد یعقوب» وزیر دفاع حکومت طالبان اظهار داشت با تحکیم امنیت سراسری در افغانستان، فرصت خوبی برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری بین دو کشور به‌وجود آمده است.

 وی افزود: چین با حفظ سیاست عدم مداخله، به روابط تاریخی خود با افغانستان ادامه داده و در مسائل تجارت، اقتصاد و سایر موضوعات نیز همکار و همگام افغانستان است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت دفاع طالبان، ملا یعقوب نیز در این دیدار روابط دیپلماتیک و همکاری‌های تجارتی و اقتصادی دو کشور را مثبت دانست.

وی با تأکید بر این موضوع افزود: افغانستان و چین اشتراکات واضحی دارند، ما ضمن تقویت و حفظ روابط دو کشور همسایه، از سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های اقتصادی چین در افغانستان حمایت کرده و بار دیگر از تأمین امنیت آنها اطمینان می‌دهیم.

سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار داردچین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیمچین: قطعنامه شورای امنیت پیشرفت‌های اخیر در افغانستان را منعکس نمی‌کند

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، دو طرف در ادامه نیز پیرامون مسائل مرزی و پروژه اتصال افغانستان و چین از طریق کریدور واخان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت