Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از برگزاری جشن عید سعید غدیر در ۷ بقعه متبرکه استان ایلام خبر داد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،  حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی صبح امروز در نشست برگزاری مراسم عید غدیر اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام ولایت علوی، در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور و همزمان در7 امامزاده و بقعه متبرکه در استان ایلام ، جشن عید غدیر برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری بیش از 1000 جشن ویژه عید غدیرخم در گلستان   تشریح ویژه‌برنامه‎های جشن عید غدیر در حرم رضوی   جشن ولایت در تلویزیون؛ از «چشم روشنی» شبکه یک تا فینال «عصر جدید»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: امسال نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی را برای اجرا در دهه امامت و ولایت که از عید قربان آغاز و تا عید غدیر بدین نام نام‌گذاری شده است؛ تدارک دیده ‌شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  ایلام تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی مذهبی، مداحی، پرده‌‌خوانی غدیر، پیاده‌روی، سرود، نمایش عروسکی از جمله برنامه‌های متنوعی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برپایی خیمه‌های معرفت را در بقاع متبرکه استان ایلام از دیگر برنامه‌های مهم این دهه برشمرد.

عزیزی تأکید کرد: دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای تبیین اهمیت واقعه غدیر در اسلام است که لازم است در جوامع اسلامی بدان پرداخته شود و به همین جهت از مردم ایلام انتظار داریم در این مراسم معنوی و ولایی شرکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  ایلام زمان برگزاری مراسمات و محل مراسم را بیان و گفت: جشن‌های غدیر در امامزاده سید عبدالله ایوان ساعت 18 عصر، امامزاده علی صالح (ع) ساعت 21 و 30 دقیقه، امامزاده سید حسن (ع) مهران ساعت 22 شب، امامزاده سید صلاح‌الدین محمد (ع) ساعت 21 و 30 دقیقه، امامزاده جعفر (ع) شباب ساعت 18 عصر و مسجد مقدس صاحب‌الزمان (عج) شهر ایلام ساعت 22 شب 28 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است

مهدی اله‌پور گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۳ نشانگر هوای سالم است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۹۱ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط سالم تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان