Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@18:37:10 GMT

ستاره پرافتخار فوتبال کفش‌هایش را آویخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۲۸۲

ستاره پرافتخار فوتبال کفش‌هایش را آویخت

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش جنوب نیوز، اشلی کولامروز (یکشنبه) سرانجام در سن ۳۸ سالگی به ۲۰ سال دوران بازیگری‌اس پایان داد و کفش‌هایش را آویخت. مدافع پیشین تیم‌های آرسنال و چلسی ۶۹۷ بازی باشگاهی با تیم‌های مختلف انجام داد و ۱۳ عنوان قهرمانی را تجربه کرد.

اشلی کول که ۱۰۷ بازی ملی با پیراهن انگلیس در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، دوران حرفه‌ای خود را در سال ۱۹۹۹ با آرسنال آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۶ به بازی در این تیم ادامه داد و سپس راهی چلسی شد و تا سال ۲۰۱۴ در جمع آبی‌پوشان لندنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع انگلیسی در ادامه راهی رم و لس‌آنجلس گلکسی شد و برای هرکدام از این تیم‌ها نیز دو سال بازی کرد و آخرین تیمش هم دربی‌کانتی بود.

در کارنامه حرفه‌ای اشلی کول عناوینی همچون ۳ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، ۷ قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا به ثبت رسیده است.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند