Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در باشگاه خبرنگاران درباره معافیت ۲ بازیکن تیم ملی والیبال جوانان و همچنین مشکل سامان قدوس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم ملی والیبال جوانان کشومان که چندی پیش قهرمان مسابقات جهانی شدند، طبق قانون از رفتن یه خدمت سربازی معاف شدند، اما ۲ بازیکن به نام‌های مهران فیض امام دوست و بردیا سعادت به دلیل اینکه سنشان کمتر از ۱۸ سال بود و در قانون گفته شده ورزشکاران قهرمان مشمول معاف می‌شوند و این بازیکنان مشمول نبودند، نتوانستند از این قانون استفاده کنند و معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار موسی کمالی رئیس سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره این بازیکنان گفت: خود بازیکنان درخواستشان را در دیدار با مقام معظم رهبری به ایشان گفتند و حضرت آقا هم دستور رسیدگی را به ستاد کل نیرو‌های مسلح ارسال کردند. ستاد کل به زودی به این موضوع با خوش بینی رسیدگی می‌کند و ان شاالله مشکل این بازیکن حل می‌شود.

همچنین با وجود اینکه در ماه‌های اخیر خبر‌های مبنی بر اینکه سامان قدوس، ستاره تیم آمیان فرانسه به دلیل موانعی که برای گذراندن خدمت سربازی دارد، نمی‌تواند به ایران سفر و در اردو‌های داخلی تیم ملی شرکت کند، اما سردار موسی کمالی، بار دیگر تاکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی و سفر به ایران ندارد چراکه او هم مانند سایر ملی پوشان تا پایان ۳۰ سالگی اش از خدمت مقدس سربازی معاف است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!