Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر علی حسینیانی معاون اجتماعی سپاه پاسداران استان قزوین روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این طرح در ۱۷ محله و با پوشش ۱۶۰ هزار نفر در حال اجراست.

وی اظهار کرد: این طرح در همه شهرستان های استان قزوین عملاتی می شود که اجرای خوب طرح نیازمند همکاری فرمانداری ها و بخشداری هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول سپاه استان قزوین گفت: در حوزه مقابله با مواد مخدر این طرح برنامه هایی چون شناسایی فروشندگان مواد، اقدامات فرهنگی، درمان و اقدام قضایی و همچنین آموزش های مهارتی با همکاری فنی و حرفه ای و کمیته امداد و بسیج سازندگی اجرا می شود.

حسینیانی در ادامه خواستار مشارکت جدی تر آموزش و پرورش برای مقابله با مواد مخدر شد و گفت: صیانت و توانمندسازی دانش آموزان در حوزه های مختلف از جمله مسایلی چون مواد مخدر و اعتیاد در کنار سواد رسانه ای باید مورد توجه قرار بگیرد.

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین پیشگیری از اعتیاد سپاه صاحب الامر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد