Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:26:18 GMT

پرونده ۵۰۰ هزار تن ذرت آلوده را به قوه قضائیه رفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۹۸۵۳

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه بر اساس مستنداتی که به دست نمایندگان محلس رسیده، حجم ذرت‌های آلوده وارد شده به کشور ۵۰۰ هزار تن است گفت: پرونده‌ای در این خصوص در مجلس تشکیل و به قوه قضائیه ارائه شد.

امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: در گذشته خحم ذرت آلوده در کشور را ۱۵۰ هزار تن اعلام کرده بودند، اما بر اساس مستنداتی که جدید به دست من رسیده است رقم آن بیشتر از این میزان و ۵۰۰ هزار تن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مستندات نشان می‌دهد که میزان ذرت آلوده موجود در کشور ۵۰۰ هزار تن است و از مسولان و گمرک می‌خواهیم در این ارتباط جوابگو باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: این حجم از ذرت در انبار‌های دولتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد وجود ۵۰۰ هزار تن ذرت آلوده را رد می‌کند گفت: این سازمان اعلام کرده که ۲ هزار بار آزمایش بر روی ذرت‌های وارد شده انجام داده و میزان ذرت‌های آلوده را ۱۵۰ هزار تن تشخیص داده، اما مستندات ما نشان می‌دهد این رقم ۵۰۰ هزار تن است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پاسخ به اینکه مستندات شما مربوط به بررسی‌های وزارت بهداشت است گفت: مستندات ما از بخش مطمئنی به دست ما رسیده است.

خجسته درباره اقدام مجلس در این ارتباط گفت: تشکیل جلس‌های در این خصوص در مجلس جلسه‌ای برگزار و با تشکیل پرونده مستندات به قوه قضائیه ارائه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک خجسته ذرت آلوده نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد حماسه پاوه کویت عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • تصاویری از مستندات جدید خبرگزاری قوه قضائیه درباره نیکا شاکرمی
  • تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • انتشار مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • (تصاویر) مستندات جدید خبرگزاری قوه قضائیه از مرگ نیکا شاکرمی
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم