Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@18:50:41 GMT

مشمولان سود سهام عدالت بخوانند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۱۶۹

مشمولان سود سهام عدالت بخوانند

مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود این سهام باید شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.

 سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: توزیع سود سهام عدالت سال مالی شرکتهای سرمایه پذیر در حالی از سال 95 تا کنون در حال اجرا است که مشمولان برای دریافت سود این سهام باید شماره شبای حساب بانکی خود و اعضای مشمول خانوار خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است لایحه ساماندهی سهام عدالت در حال طی کردن مراحل نهایی جهت تصویب در مجلس شورای اسلامی میباشد.

بر این اساس جهت آگاهی و جلوگیری از تضییع حقوق افرادی که تا کنون نسبت به ثبت شماره شبای خود(و در صورت مشمول بودن خانوار به همراه اعضا خانوار) در سامانه سهام عدالت اقدام ننموده اند، خواهمشند است نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت شماره شبای خود جهت بهره مندی از مزایای سهام تخصیصی اقدام نمایند.

همچنین سازمان خصوصی سازی طی نامه ای خطاب به استانداران و مسئولین مراکز مرتبط با اقشار مختلف سهام عدالت اعلام کرده لیست مشمولین هر شهرستان به فرمانداران ابلاغ تا از هر طریق ممکن از جمله بخشداریها و دهیاری ها اطلاع رسانی لازم صورت گرفته تا مشمولین با مراجعه به سامانه فوق، نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت شماره شبای خود جهت بهره مندی از مزایای این سهام اقدام کنند.

این گزارش می افزاید: ورود و ثبت شماره شبای بانکی مستقل برای هر یک از اعضای خانوار که مشمول سهام عدالت باشند به تفکیک ضروری بوده و صرف ثبت شماره شبای سرپرست خانوار برای برخورداری از اصل سهام و سود سهام عدالت کفایت نمی کند و باعث محروم شدن سایر اعضای خانوار از سهام عدالت و سود متعلق به آن خواهد شد.

لازم به ذکر است که برخلاف توزیع یارانه ها، در توزیع سود سهام عدالت سود فقط به حساب هر مشمول بطور مجزا واریز خواهد شد، در نتیجه می بایست شماره شبای بانکی هر مشمولی ولو زیر 18 سال مستقلا و جداگانه وارد سامانه سهام فوق الذکر شود.

برای اطلاع بیشتر سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.irبه صورت 24 ساعته آماده ثبت شماره شبای مشمولین سهام عدالت و همچنین شماره 02183338 آماده پاسخگویی در خصوص سهام عدالت می‌باشد./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

مشروح گزارش در این خصوص را (اینجا) بخوانید

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898833

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید