Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خسروانیمعاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان   با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند توجه، برنامه ریزی و مشارکت همه سازمان‌ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم است خاطر نشان کرد: امروز نیروی انتظامی در هر منطقه و نقطه‌ای از کشور متناسب با آسیب‌های آن منطقه برنامه ریزی و اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خسروانی با اشاره به این که طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران متخلف فاقد پلاک و مخدوش در استان زنجان برای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا می‌شود بیان داشت: بسیاری از سرقت‌های خرد و مزاحمت توسط راکبان موتور سیکلت‌های متخلف فاقد پلاک ومخدوش انجام می‌گیرد.

او افزود: با تلاش و همت کارکنان انتظامی استان ۱۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف فاقد پلاک ومخدوش در این طرح توقیف و اقدامات قانونی در حال اجرا است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به مدت ۲۴ ساعت دیگر نیز ادامه داشته و با راکبان موتورسیکلت که باعث سلب آسایش عمومی شوند برخورد و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/ر

طرح ساماندهی و برخورد قاطع با موتورسیکلت سواران  و فاقد پلاک و مخدوش در استان زنجان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند