Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:05:39 GMT

بازیگران «چندش» از تئاتر آمدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۰۴۴۲

بازیگران «چندش» از تئاتر آمدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ میلاد محمدی کارگردان سینما که امسال با فیلم «چندش» در بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره حضور دارد گفت: فیلم «چندش» در شش و نیم دقیقه ساخته شده است و موضوع آن در حوزه سبک زندگی جای می‌گیرد. فیلمبرداری این اثر یک‌روز طول کشید و اصل کار ما در یک لوکیشن داخلی بود که من از خانه خودم استفاده کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلان‌هایی را هم در مغازه ضبط کردیم.

وی درباره انتخاب بازیگران این فیلم نیز بیان کرد: بازیگرانی که در این کار ایفای نقش می‌کنند، سابقه بازیگری تئاتر دارند و به همین واسطه به ما معرفی شدند. کار کردن با این بازیگران برایم لذت‌بخش بود و با توجه به این که قبل از فیلمبرداری موفق به برگزاری جلسات تمرینی زیادی نشدیم، اما همه بازیگران به متن مسلط بودند.

این کارگردان درباره چالش‌هایی که هنگام فیلمبرداری با آن‌ها مواجه شد نیز اظهار داشت: فیلم‌ ما درباره‌ سیرابی بود و هنگام فیلم‌برداری بوی‌ سیرابی همه جا را پر کرده بود و همانند نام فیلم، صحنه چندشی را برایمان رقم زده بود. این اتفاق لحظه‌های طنزی را برایمان ایجاد کرده بود و نام این اثر نیز برگرفته از برخی اتفاقاتی است که در فیلم می‌افتد. 

این کارگردان در پایان درباره نمایش فیلمش در سی‌ و دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان نیز نظرش را اینطور بیان کرد: جشنواره کودک، معتبرترین جشنواره تخصصی در حوزه کودک است که به خوبی با مخاطب خود ارتباط برقرار می‌کند. این جشنواره خیلی موثر است و فکر می‌کنم که تنها نهادی است که به این بخش از سینما می‌پردازد، بسیار خوشحالم که «چندش» در این جشنواره اکران به نمایش در می‌آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما بازیگری میلاد محمدی چندش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی