Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار فیلم‌ آزار و اذیت سگ‌ها و تزریق سم، دو تن از اعضای شورای شهر به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، آرش میلانی - رییس کمیته خدمات شهری شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به انتشار فیلم‌های آزار و اذیت سگ‌ها نوشت: «خبر تزریق اسید و کشتار غیراخلاقی سگ‌های خیابان‌گرد تهران متأسفانه صحت دارد و توسط یکی از پیمانکاران شهرداری تهران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا موضوع را تا انتها پیگیری خواهم کرد و مقصران این فاجعه در مجموعه شهرداری و پیمانکاران آن با برخورد جدی سازمانی مواجه خواهند شد.»

همچنین الهام فخاری - رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر نیز در واکنش به انتشار این فیلم‌ها و تجمع مردم مقابل شهرداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «واکنش مردم به تخلف صورت گرفته مربوط به هر تاریخی که باشد ۹۶ یا ۹۸! و خاص کنشگران مدنی حامی زندگی به جا است.

کشتار جانوران از جمله جانداران همزیست و در اسارت با وجود ممانعت و پایش شورا و شهرداری، تخلف و جرم است و شورای پنجم و شهرداری تهران نسبت به مسئله بی‌تفاوت نیستند و با جرم، مجرم، ناظر بی‌کفایت و واحد سازمانی که زمینه‌ساز تداوم قرارداد با شرکت و یا فرد مجرم بوده با قاطعیت برخورد می‌شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزار و اذیت سگ ها شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

برنا نوشت: پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد. سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است، اما ما پیگیر قضیه هستیم.

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان