Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۰ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی منصفی راد، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۰ کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتر، مددکاری اجتماعی گرایش اورژانس اجتماعی و مددکاری اجتماعی گرایش مددکاری خانواده دانشجو می‌پذیرد.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات در دو گرایش فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و مددکاری اجتماعی گرایش خانواده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

منصفی راد اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز با بکار‌گیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون دانشجو مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان جهاد دانشگاهی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به منظور توسعه کمی و کیفی پژوهش‌های بین‌رشته‌ای بالینی، گسترش خدمات و فناوری‌های نوین و توانمندسازی نیروی انسانی در زمینه علوم شناختی و اعصاب، مراحل احداث مرکز ملی نوآوری مغز در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر تهران درحال اجرا است.

مرکز ملی مغز به عنوان یک مرکز پژوهشی، آموزشی، درمانی، توانبخشی، ترجمان دانش و تولید فناوری‌های نوین در زمینه اختلالات عصبی و سلامت مغز به صورت کنسرسیومی از دانشگاه‌ها و کادر علمی و آموزشی مرتبط با مطالعات بالینی و پایه مغز و اعصاب و حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ایجاد و فعالیت خواهد داشت.

ماهیت اصلی مرکز ملی مغز، عملی کردن دیدگاه همکاری‌های علمی و تحقیقات بین‌رشته‌ای و نزدیک کردن فضای علوم پایه و بالینی است. این مرکز به عنوان یک واحد مستقل با تمامی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همکاری‌های علمی و فناورانه خواهد داشت و برای قسمت درمان با بیمارستان چندتخصصی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی فیروزگر در تعامل خواهد بود.

مراحل اجرایی ایجاد مرکز ملی مغز هم اکنون با ۳۰ درصد پیشرفت عمرانی طرح و تشکیل هسته‌های تخصصی با حضور متخصصان بین‌رشته ای، تفاهم همکاری با شرکت‌های فعال درحوزه نوروتکنولوژی و مراکز علمی از جمله آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و همکاری با انجمن جهانی آلزایمر و شروع اجرای پروژه پیشگیری از افت عملکردهای شناختی سالمندان در ایران دردست اقدام است.

همزمان با اجرای این برنامه، دو فراخوان در حوزه توسعه نوروتکنولوژی برگزار و کتاب کار «ذهن فعال» در سالمندی نیز انتشار یافته است و تلاش‌هایی نیز برای همکاری در برگزاری مدرسه علوم اعصاب اجتماعی، تدوین پروپوزال بانک داده جامع عصبی ایرانیان در مرحله ثبت، تأسیس آزمایشگاه فوتوبایوماجولیشن و درد نیز انجام شده است.

در راستای اجرای این طرح ملی شماری از پزشکان پژوهشگر جذب و همکاری با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و فنی نیز انجام شده و ۲۰ پروژه تحقیقات کاربردی درحوزه های اولویت دار، فعالیت کمیته عصب روانپزشکی دستیاران روانپزشکی و تدوین برنامه کمیته دستیاری نورولوژی، راه‌اندازی پروژه نوراکس در قالب دوره‌های تربیت پژوهشگر و فناور و همچنین راه‌اندازی وب سایت و شبکه‌های اجتماعی مرکز از دیگر اقدامات در راستای ایجاد مرکز ملی مغز نیز صورت گرفته است.

کد خبر 6098081

دیگر خبرها

  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند