Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:10:59 GMT

بانوی شیرازی در مسابقات جهانی پیوند اعضا طلایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۲۱۳

بانوی شیرازی در مسابقات جهانی پیوند اعضا طلایی شد

مسئول روابط عمومی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: رضایی در این پیکارها  حریفانی از کشورهای  آمریکا، تایلند، بلژیک، فرانسه، استرالیا، آلمان و انگلیس را  شکست داد و با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و مدال ارزشمند طلا را برای فارس و کشورمان به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا بلاغی ادامه داد: دراین رشته پس از اینکه معصومه رضایی عنوان نخست را کسب کرد، الهام محمدی از ایران دوم شد و ورزشکاران آلمان و تایلند به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین مرتضی فنایی دیگر ورزشکار شرکت کننده از استان فارس  در دو پنج کیلومتر جاده موفق به کسب مدال برنز شد.

بلاغی اظهار داشت: موسی خلیفه ( دو و میدانی ) صمد امین صفایی ( بولینگ و پتانگ ) مرتضی فنایی ( دو و میدانی ) میثم همتی (دو و میدانی ) کلثوم ابراهیمی (دو و میدانی و بولینگ ) مریم مولایی ( بدمینتون ) سحر مهدوی پور ( دو و میدانی ) معصومه رضایی ( دو و میدانی و پتانک ) فاطمه رمضانی زاده (پتانگ و بولینگ ) رها رضایی فرد ( دارت ) و محمد بی طرف، ۱۱ ورزشکار استان فارس در این رقابت ها هستند.

پتانگ ورزشی است که بازیکنان توپ فلزی تو خالی را که جز اصلی این بازی است به توپ چوبی ( جک) بزنند و اگر توپشان به هم اصابت نکرد، باید تلاش کنند که توپ در فاصله بسیار نزدیکی از آن قرار گیرد. 
بازیکنان باید این کار را در حالی انجام دهند که پاهایشان داخل دایره شروع قرار دارد.این بازی در خاک یا شن و ماسه سخت اجرا می شود اما می توان آن را در داخل چمن نیز برگزار کرد. 

مسابقات جهانی پیوند اعضا هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود و کاروان ایران در ۲ دوره قبل این مسابقات که در آرژانتین و اسپانیا برگزار شد در جایگاه ششم قرار گرفت.

بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماریهای خاص از ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و تا دوم شهریور ۹۸ در ۱۸ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلیس ادامه دارد.

۹۶۰۰ / ۱۸۷۶ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان فارس بلژیک پیوند اعضا روابط عمومی آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل