Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز دوشنبه در جلسه مرکز خدمات و سرمایه گذاری این استان اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های بی شمار و متنوعی در حوزه‌های مختلف صنایع تبدیلی، کشاورزی، دامپروری، گردشگری، معادن و ذخایر طبیعی است اما برای جذب سرمایه‌گذار در این حوزه‌ها آنطور که شایسته است تلاش نمی‌شود.

وی با اشاره به تدوین ۱۵ بسته سرمایه‌گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: ظرفیت‌های موجود استان قابلیت تدوین بیش از ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با بیان اینکه مشکلی در خصوص تامین اعتبار برای تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد، افزود: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در همین خصوص از محل اعتبارات فنی که هنوز جذب نشده است، استفاده کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام آمادگی هیات‌های سرمایه گذاری خارجی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در استان، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران خارجی مشتاق هستند تا از طرح‌های بومی استان نیز استفاده کنند اما  طرحی تدوین نشده که به این سرمایه‌گذاران ارائه شود.

عباسی موفقیت در جذب سرمایه‌گذار را مستلزم ایجاد زیرساخت‌ها و تهسیل در روند سرمایه‌گذاری دانست و افزود: در این خصوص باید تلاش بیشتری در استان انجام گیرد و دستگاه‌های اجرایی ضمن تسریع در اعطای مجوزها بر اساس قانون و ضوابط موجود از طولانی کردن این روند خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی از روند پیگیری چند طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارائه شد.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی استان سرمایه سرمایه گذاری کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان