Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@06:03:29 GMT

مشاغل نیمه مزاحم دهاقان ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۱۵۴۸

مشاغل نیمه مزاحم دهاقان ساماندهی می‌شود

دهاقان – رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان گفت: ساماندهی مشاغل نیمه مزاحم شهری در دهاقان در دستور کار است و برای این امر ۳۰ هکتار زمین خریداری شده است.

عبدالرحیم عناقه در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از کاهش هزینه‌های پروانه ساخت تجاری، مسکونی و... خبرداد  و اظهار کرد:در سال های گذشته نظام مهندسی مبلغی که از شهروندان برای پروانه ساختمانی دریافت می‌کرد برابر با شهر اصفهان بود که خوشبختانه این  مبلغ به ۸۰ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صرفه جویی در بودجه شهرداری، گفت:با اجرای طرح های درآمدزا شهرداری بدهی خود را پرداخت می‌کند و طرح‌های عمرانی نیز ساماندهی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان با بیان اینکه ورودی‌های شهر از چهار جهت نامناسب است، خاطر نشان کرد: احداث باند کندرو از طرف غرب در محور مواصلاتی بروجن- دهاقان با عملیات چند هزار تن خاکبرداری در دست اجرا است و آسفات، جدول کشی وتوسعه فضای سبز در قسمت شرقی محور مواصلاتی شهرضا- دهاقان نیز رو به اتمام است، همچنین در قسمت شمالی شهر محور مواصلاتی مبارکه- دهاقان نیز اجرای طرح موزاییک فرش پیاده روسازی انجام می شود.

عناقه از ساماندهی مشاغل نیمه مزاحم شهری در قسمت شرقی مسکن مهر دهاقان خبرداد و افزود: زمین در نظر گرفته شده با قیمت ۳۰ میلیارد ریال به صورت اقساطی خریداری شده و به زودی در اختیار متقاضان قرار داده می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان، با اشاره به طرح جامع تفصیلی شهر، گفت:این طرح که به منظور حفاظت از زمین های شهری و استفاده مطلوب از آنها انجام می شود در کمیسیون ماده ۵ مطرح می شود اما کماکان با مشکل کمبود زمین وبافت فرسوده نیز مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد:در مسکن مهر مسائلی همچون نبود پارک، مرکز بهداشتی و...مطرح می شود که پیگیر حل مشکلات هستیم ودامداری های ی که در همسایگی آنها قرار دارد نیز به زودی رفع تکلیف می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان، افزود:در مسکن مهر عملیاتی همچون: آسفالت معابر، پیاده روسازی، نامگذاری کوچه‌ها و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

وی از نامگذاری خیابانی به نام محمد بهمن بیگی، در محله نهضت آباد خبرداد واظهار کرد:احداث پارک وتوسعه فضای سبز در این خیابان نیز در دست اقدام است که از درخواست های شهروندان بویژه عشایر ساکن شهر به شمار می رود.

عناقه باتوجه به اینکه ساختمان شهرداری بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و فرسوده شده، گفت: ساختمان جدید شهرداری دهاقان در سه طبقه در دست بهره برداری است و تا دو سال آینده این ساختمان در اختیار کارکنان شهرداری و شهروندان قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دهاقان، با اشاره به توقف ساخت سالن اجتماعات  آرامستان باغ فردوس، از خیران خواست در تکمیل طرح اهتمام بیشتری داشته باشند، چراکه یکی از ملزومات شهر به حساب می آید و مساجد شهر مکان مناسبی برای برگزاری مراسم متوفیات نیستند.

کد خبر 386317

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نهضت آسفالت پروانه هاي ساختماني سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان دهاقان فضاي سبز شهري شهرضا مبارکه طرح تفصیلی شهر بافت فرسوده مسکن مهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از دیوارکشی و ساماندهی آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان خبر داد و گفت: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی محله آزادان این منطقه و رفاه حال شهروندان، اطراف این آرامستان به‌زودی توسط شهرداری دیوارگذاری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور در مدت زمان چهار ماه در مرحله تحویل زمین و آغاز به‌کار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: محصورکردن آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان برای صیانت از اموات، کنترل تردد و توسعه و فضاسازی مناسب و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است و منطقه ۹ شهرداری برای اجرا و اتمام این پروژه تلاش خواهد کرد.

کد خبر 750725

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد