Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید مسعود مدینه صبح امروز دوشنبه در آیین افتتاحیه میانگذر شهید آملی در مرکز مازندران اظهار داشت: این پروژه به طول تقریبی 600 متر و عرض 20 متر با هدف روان سازی ترافیک و سهولت در عبور و مرور در دستور کار شورا و شهرداری ساری قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این پروژه از سال 97 در زمان تصدی مهدی عبوری بعنوان شهردار ساری آغاز و در زمان سرپرستی عبدالحمید  فرزانه در دهه ولایت و امامت با نام جانباز شهید سید حسین آملی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهرساری از کمیته نامگذاری این میانگذر قدردانی کرد و گفت: این نوع نامگذاری ادامه راه شهدا و نشان دهنده بخشی از جانفشانی شهداست .

وی با اعلام اینکه 4.5 میلیارد تومان در بخش عمرانی و 1.5 میلیارد تومان تملکات هزینه شده است ،تصریح کرد: با افتتاح این پروژه امیدآفرینی در بین مردم عملیاتی شده است.

مدینه از افتتاح  مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری در چند روز آینده خبر داد: توجه به پروژه های فرهنگی نیز همچون پروژه های عمرانی مورد توجه شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی به پروژه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس بعنوان بزرگترین پارک موزه شمال کشور در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با محوریت شورا و شهرداری تا پایان سال 99 در ساری افتتاح خواهد شد.

افتتاح باغ بانوان در آینده ای نزدیک

مدینه اشتغال را از مهمترین دغدغه های شورا و شهرداری عنوان کرد و گفت: شورا و شهرداری در این راستا گام های موثری برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین از افتتاح باغ بانوان آینده ای نزدیک در مرکز مازندران خبر داد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال شورای اسلامی شهر شورای شهر مسجد جامع ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی