Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:28:48 GMT

بازداشت ۲ مدیر ارشد ایران‌خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۰۲۱

آفتاب‌‌نیوز :

در پی بروز برخی تخلفات در فروش خودرو، طی روزهای اخیر برخی مدیران خودرویی برکنار و بازداشت شدند. این مدیران از دو گروه‌ خودروسازی ایران خودرو و سایپا بوده‌اند. علاوه بر این، از روز گذشته نیز یک تیم بازرسی جهت بررسی مسائل مربوط به فروش خودرو در بخش مالی ایران خودرو مستقر شده‌اند.

یکی از معاونان ایران خودرو و یکی دیگر از مدیران این شرکت طی روزهای گذشته از سمت خود برکنار شده و پس از آن نیز بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قوه قضائیه طی روزهای گذشته از بازداشت برخی مدیران سایپا خبر داده بود.

اسماعیلی در خصوص بازداشت مدیران سایپا گفته بود: این پرونده ۲۵ متهم دارد که ۶ نفر بازداشت هستند برخی از بازداشتی ها از مدیران سایپا هستند و برخی هم از شرکت ها و نمایندگی های سایپا هستند که مبادرت به ثبت نام خودرو می کردند. این پرونده با جدیت در حال بررسی است.

همچنین طی ماه‌های اخیر جواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا ممنوع‌الخروج شده است.

در جدیدترین اتفاق امروز علی ربیعی سخنگوی دولت از برکناری یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو و جایگزینی علی آبادی مدیرعامل مپنا به جای وی خبر داد.

ربیعی دلیل برکناری هاشم یکه‌زارع را «تغییر قیمت خودرو» اعلام کرده است.

چندی پیش حساب یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو مسدود شده بود. این اقدام بر اساس دستورالعمل اداره دعاوی حقوقی بانک مرکزی و حکم قضایی بازپرس شعبه ۱۴ ناحیه ۲۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مورد پرونده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت. در نامه‌ای که بانک مرکزی به تمام بانک‌ها زده بود، دستور مسدود شدن تمام حساب‌های هاشم یکه‌زارع (مدیر‌عامل شرکت ایران خودرو) صادر شد تا هیچ خدمات بانکی به وی ارائه نشود.

برخی منابع از ادامه بازداشت‌ مدیران خودرویی در روزهای آینده خبر می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایران خودرو سایپا اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول