Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:29:03 GMT

حیدری به عنوان رئیس شورای شهر مشهد ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۱۵۲

حیدری به عنوان رئیس شورای شهر مشهد ابقا شد

به گزارش خبرنگار  مهر، در جلسه علنی  شورای شهر مشهد،  که قبل از ظهر یکشنبه برگزار شد پس از رأی‌گیری اعضا، محمدرضا حیدری، مدیرکل سابق سیاسی و انتظامی استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار، با ۱۴ رأی بار دیگر به عنوان رئیس شورای پنجم مشهد برگزیده شد.

همچنین در این جلسه علنی شورای شهر مقدس مشهد، حمیدرضا موحدی‌زاده به عنوان نایب رئیس شورا، شهناز رمام و علیرضا شهریاری به عنوان منشی‌ها و محمدحسین ودیعی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری، در آخرین دیدار خود که با مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان برگزار شد، از طرف شورای شهر مشهد اعلام آمادگی کرد تا ضمن همکاری مشترکی با آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را به عنوان سفیر فرهنگی در فضای شهر و جامعه معرفی کنند که آن‌ها بتوانند نقش خود را در مدیریت شهری اجرایی کنند.

کد خبر 4696851

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر مشهد مشهد شهرداری مشهد قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد

هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

در این‌جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت ارایه کرد.

همچنین محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نیز گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارایه کرد.

در بخش دیگری از این جلسه انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز نکاتی را درباره این موضوع مطرح کرد.

در ادامه جلسه آیت‌الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد