Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:29:57 GMT

کشف بیش از ۱۶۵۰ دستگاه استخراج‌ بیت‌کوین در کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۳۹۸

کشف بیش از ۱۶۵۰ دستگاه استخراج‌ بیت‌کوین در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۱۶۵۰ دستگاه استخراج‌گر ارز دیجیتال قاچاق در مناطق مختلف کرج خبر داد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر کشف تعداد قابل توجهی دستگاه ماینر در کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر نصب دستگاه‌های استخراج‌گر ارز دیجیتال در داخل باغی در منطقه کیانمهر کرج بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: مأموران در بازدید از داخل باغ، 620 دستگاه ماینر (بیت کوئین) نصب شده که در حال  فعالیت بود، کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را 40 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اقرار به فعالیت خود در این زمینه، به دو مکان دیگر نگهداری ارز دیجیتال در مناطق ماهدشت و کیانمهر کرج اعتراف کرد.

وی افزود: مأموران پس از اعزام به ماهدشت کرج از داخل یک شرکت تزریق پلاستیک 36 دستگاه ماینر فعال به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال و در منطقه کیانمهر نیز تعداد چهار کانکس مجهز به سیستم فن و سیم‌کشی شده و قفسه‌بندی دستگاه‌های ماینر، تعداد یک هزار و 30 دستگاه استخراج رمز دیجیتال و مقادیر زیادی سیم و پاور به ارزش تقریبی 70 میلیون  ریال کشف و پنج نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را در مجموع 112 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: پرونده متهمان برای رسیدگی و صدور رأی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز ارسال شد.

این مقام انتظامی متذکر شد: مقابله با قاچاق این دستگاه‌ها به صورت ویژه و مشترک در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، امنیت اقتصادی و اداره تعزیرات حکومتی استان البرز قرار دارد و با جدیت با اخلالگران اقتصادی برخورد می‌شود.

کشف محموله 17 میلیاردی ماینر و تلفن همراه قاچاق

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و فرمودند که حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

وی افزود: از مسؤولان اجرایی و قضائی درخواست کرده‌ایم که مشکلات بعضی کارخانجات که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رکن اصلی تولید که مطالبه جدی رهبری هم هست کارگر است وقتی این‌ها به کارگر بها قائل نمی‌شوند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی کارگران را اخراج می‌کنند آیا مدعی العموم وظیفه‌ای ندارد که آنها را پاسخگو کند؟

وی با طرح این پرسش که مسؤولان قضائی استان چرا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود نمی‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضا با مدیران واحدهایی که با زندگی مردم و کارگران بازی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: رهبری معظم هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه جنایت اسرائیل در غزه عنوان کرد: بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد. امام (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را «بصیرت» دانسته‌اند.

کد خبر 6089140

دیگر خبرها

  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟