Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:47:34 GMT

حمله به سفیر افغانستان در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۴۹۸

حمله به سفیر افغانستان در اسپانیا

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، همایون رسا، سفیر افغانستان در اسپانیا یکشنبه شب در بارسلون مورد حمله یک گروه قرار گرفته و جراحت های برداشت.

این حمله ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه به وقت محلی در خیابان ویا لایتانا مرکز شهر بارسلون رخ داد و یک گروه پنج نفره پس از هجوم به سفیر و انداختن وی به روی زمین، ساعت گران قیمت وی را ربوده و از محل گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه گزارش شده که سفیر افغانستان صدمه جدی ندیده و چند خراش و جراحت هایی برداشته است.

یک سخنگوی پلیس بارسلون تصریح کرد که نیروهای پلیس در تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان هستند.

به نوشته ایرنا، این دومین سرقت خشونت آمیز علیه مقامات بلند پایه خارجی‌ در ماه های اخیر در بارسلون است. در روز ۲۴ ژوئن (۳ تیر )، معاون کمیسیون فرهنگی‌ آسیای ریاست جمهوری کره جنوبی که یک خانم ۶۵ ساله بود در حمله یک موتور سوار به زمین برخورد کرده و سر او آسیب شدیدی دید و بعد از سه روز جان سپرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان اسپانیا سفیر افغانستان در اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد

روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قراراست تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا ارسال پرتابه‌های پاتریوت ضد موشک به اوکراین را رد کرده اما قرار است گلوله‌های این پرتابه‌ها را به کی‌یف بدهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از منابع دیپلماتیک اسپانیا روز پنجشنبه به خبرنگاران خارجی گفت: «ما باید تعهد خود به اوکراین را تسریع ببخشیم.»

ال پائیس نیز گزارش کرد، اسپانیا سه آتشبار پاتریوت دارد که به صورت دست دوم در سال‌های ۲۰۴ و ۲۰۱۴ از آلمان خریداری کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سیستم دفاع هوایی پاتریوت یا دیگر سیستم‌های پیشرفته هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای کی‌یف افزایش دهند.

روز دوشنبه، وزرای اتحادیه اروپا گفتند که در حال بررسی چگونگی ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما به تعهدات خود مربوط به سیستم‌های پاتریوت که برای کی‌یف بیشترین ارزش را دارد، عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی