Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:46:04 GMT

کشف یک جسد در درگز

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۷۰۱

کشف یک جسد در درگز

جانشین فرماندهی انتظامی درگز از کشف یک جسد در قسمت پشت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) درگز خبر داد و اظهار کرد: جسد کشف شده مربوط به اهالی یکی از روستاهای شهرستان است که حدود 20 روز پیش مفقود شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب قهاری، جانشین فرماندهی انتظامی درگز در گفتگو با صبح توس، از کشف یک جسد در قسمت پشت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) درگز خبر داد و اظهار کرد: جسد کشف شده مربوط به اهالی یکی از روستاهای شهرستان است که مدتها از او خبری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود 20 روز قبل، یک فرد روستایی برای درمان بیماری خود به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته بود؛ اما پس از ترخیص، مفقود شده و اطلاعاتی از وی در دسترس نبود.

جانشین فرماندهی انتظامی درگز تصریح کرد: خانواده نامبرده با مراجعه به نیروی انتظامی خبر مفقودی وی را اعلام کردند که موضوع بلافاصله در دستور کار همکاران نیروی انتظامی قرار گرفت؛ تلاش ها برای یافتن فرد مفقود شده ادامه داشت تا اینکه عصر روز گذشته جسد وی در کانال پشت ساختمان بیمارستان امام خمینی (ره) درگز کشف شد.

قهاری گفت: متاسفانه در اثر گذشت زمان و هجوم حشرات، صورت این فرد از بین رفته اما با دعوت از خانواده فرد مفقود شده، هویت نامبرده تایید شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز اطلاعات دقیقی از علت مرگ فرد مورد نظر در دست نیست و نتایج پس از بررسی های پزشکی قانونی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یافتن ۲ گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، طی اعلام خبری مبنی بر مفقود شدن دو گردشگر در ارتفاعات سیبک روستای بابامنصور شهرستان خانمیرزا به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات کوهستان خانمیرزا به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: پس از تلاش دو ساعته نجاتگران جمعیت هلال‌احمر و با کمک نیرو‌های مردمی آگاه به منطقه، این ۲ نفر پیدا شدند و این عملیات در ساعت ۲۰:۰۰ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • سیل شدید در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شده‌اند + فیلم
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • وضعیت شهرهای برزیل بعد از سیل شدید + ویدئو | ۷۰ نفر مفقود شده‌اند
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • یافتن ۲ گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم