Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@04:54:16 GMT

آغاز توزیع هفت هزار پرس غذای نذری غدیر در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۲۷۷۴

آغاز توزیع هفت هزار پرس غذای نذری غدیر در آستارا

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حاتمی روز دوشنبه در نشست خبری در اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: برای نخستین بار این میزان غذای نذری بمناسبت عید غدیر خم از امروز در ۱۵ مسجد شهری و ۲۵ مسجد روستایی توزیع می شود.

وی افزود: برای تهیه هفت هزار غذای گرم در قالب ۱۴ دیگ، حدود ۶۰۰ کیلوگرم برنج استفاده شده است و خیران با تهیه و توزیع غذای گرم، یکی از سیره های نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشتند و امیدواریم این حرکت خیر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فردا بمناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی آستارا، هفت هزار لیوان شربت در مقابل گلزار شهدای این شهرستان در بین شهروندان و گردشگران توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به آماده سازی پارکینگ پشت بازار ساحلی آستارا برای بازسازی واقعه غدیر در روز عید، گفت: بزرگداشت مقام حضرت علی (ع) و عید غدیر، تکریم ارزش های الهی و انسانی است و برنامه های دهه امامت و ولایت  تبیین کننده اندیشه های علی (ع) به امت اسلامی است. 

حاتمی بیان کرد: شکوفایی انقلاب اسلامی، از برکات عیدغدیر است و پایداری ملت ایران به ولایت و مکتب اهل بیت (ع)، همواره دسیسه های شوم استکبار را نقش بر آب و ضربه های سنگینی بر پیکر نحس آنان وارد کرده است. 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و دارای ۱۰۰ هیات مذهبی و ۸۷ مسجد است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان گیلان استکبار انقلاب اسلامی مداحان ملت ایران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی