Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مردادماه تا ۴ شهریورماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و فیلم‌های این جشنواره در ۵ سینما شامل پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس هنر، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و سینما بهمن واقع در خوراسگان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این میان کارگاه‌های آموزشی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از صبح امروز و با کارگاه سینما به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان و همچنین کارگاه فیلمنامه‌نویسی برای سینمای کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز کردند.

در ادامه این کارگاه‌ها به ترتیب در روز سه‌شنبه کارگاه‌های درک فیلم به منظور شناسایی نشانه‌های فرهنگی در فیلم‌ها به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان، کسب و کار قصه و صنعت سینما و برآورد هزینه‌های تولید فیلم در نظر گرفته شده است و در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه نیز کارگاه‌های ۳ روزه فیلم‌سازی داستانی برای کودکان و نوجوانان و نمایش فیلم‌های بچه‌ها در شب آخر، آموزش انیمیشن و کارگاه ۲ روزه آشنایی با تصویر و کار با دوربین‌های دیجیتال برای فیلم‌سازان جوان برگزار می‌شود.

همچنین بازاریابی برای سینمای کودک و نوجوان، استارتاپ در سینما، مستندسازی از اصفهان با رویکرد فیلم توریسم برای کودکان و نوجوانان، اصول تحلیل تجربه دیداری-شنیداری مخاطب، جلوه‌های بصری در سینمای کودک، کار با بازیگر کودک و نوجوان در فیلم و قوانین جهانی کار با بازیگر کودک و نوجوان در فیلم از دیگر کارگاه‌های آموزشی این جشنواره هستند.

آئین افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امشب ساعت ۲۰:30 با حضور هنرمندان و مسئولان شهری و کشوری در باغ غدیر اصفهان برگزار می‌شود. 

    انتهای پیام/م   اعلام برنامه کارگاه‌های آموزشی جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • هفته زمین پاک
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان