Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:26:27 GMT

تیرانداز همدانی برای کسب سهمیه المپیک عازم برزیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۳۳۶۹

تیرانداز همدانی برای کسب سهمیه المپیک عازم برزیل شد

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: مه لقا جام بزرگ به همراه تیم ملی تیراندازی ایران امروز عازم مسابقات جهانی برزیل شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

ناصر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان این که مسابقات جام جهانی تیراندازی از چهارم تا دوزادهم شهریور ماه در شهر ریو برزیل برگزار می‌شود اظهار داشت: این مسابقات آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در جام جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری: امیدوارم با سهمیه کامل در پارالمپیک 2020 حاضر شویمفرامرزیان: ورزشکاران المپیکی دغدغه‌ای برای هزینه‌های‌شان نداشته باشندتجربه باورنکردنی آندرس اینیستا در مسیر پارالمپیک 2020 توکیو + تصاویر

وی افزود: در این مسابقات 518 ورزشکار از 66 کشور جهان حضور دارند و با توجه به این که بسیاری از تیراندازان مطرح جهان هنوز موفق به کسب سهمیه نشده‌اند پیش‌بینی می‌شود این مسابقات از سطح بالایی برخوردار باشد.

محمودی با اشاره به این که 17 سهمیه حضور در المپیک 2020 در مسابقات جهانی ریو توزیع می‌شود گفت: تیم ملی ایران در این مسابقات در دو رشته تفنگ و تپانچه شرکت می‌کند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان تصریح کرد: در رشته تفنگ مه لقا جام بزرگ تیرانداز همدانی تیم ملی به همراه الهه احمدی، فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان در بخش بانوان برای کسب سهمیه به مصاف رقبای خود می‌رود.

محمودی با اشاره به این که پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و حسین باقری هم تیم مردان ایران را در رشته تفنگ تشکیل می‌دهند عنوان کرد: گلنوش سبقت‌الهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی اعضای تیم ملی تپانچه ایران در مسابقات جهانی ریو هستند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان تاکید کرد: تیم ملی ایران به منظور تمرین بیشتر و آشنایی با محل و سالن برگزاری مسابقات امروز 28 شهریور ماه عازم شهر ریو برزیل شد .

محمودی با اشاره به این که مه لقا جام بزرگ پیشتر با حضور در 2 المپیک ریو و لندن به اولین ورزشکار همدانی تبدیل شد که در دو دوره متوالی المپیک حضور داشته گفت: بی‌تردید جام بزرگ با کسب سهمیه این مسابقات و حضور در المپیک توکیو نام خود را در دفتر افتخارات ورزش استان و کشور ثبت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد