Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل تیپ ۱۸ الغدیر یزد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از پاسداران این تیپ برگزار شد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل تیپ 18 الغدیر استان یزد صبح امروز در دفتر آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و یک دسته گل از آیت‌الله ناصری به عنوان یکی از عوامل اصلی تشکیل تیپ 18 الغدیر یزد تقدیر و تشکر شد.

تیپ الغدیر یزد در دفاع مقدس هیچ نوع عقب‌نشینی نداشتروایت ‌خواندنی امام جمعه یزد از تشکیل تیپ 18 الغدیر / سرلشکر رضایی را در جبهه غافلگیر کردیمحضور نماینده ولی فقیه خوزستان در جمع سبزپوشان تیپ حضرت حجت(عج)+تصاویر

 

انتهای پیام/ح

R41376/P/S6,76/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان