Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد طاهروین  روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور رفاه حال مراجعین و با هدف راهنمایی و هدایت ارباب رجوع و کاهش شکایات، واحدی به نام واحد مشاوره در این کانون ایجاد شده که به صورت رایگان مشاوره ارایه می کند.

وی اظهارداشت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دارای شخصیت حقوقی مستقل، غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی است و مهمترین وظیفه آن در این قانون اظهار نظر مشورتی نسبت به مسایل و موضوعات ارجاعی از طرف دستگاه ها اعم از وزارتخانه ها ، موسسات، شرکت های دولتی و موسسات و نهاد های عمومی غیر دولتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این کانون یک تشکیلات حرفه ای تخصصی در خدمت جامعه است که به وسیله هیات مدیره ای که از سوی مجمع عمومی برای مدت چهار سال انتخاب می شوند، اداره می شود.

وی با بیان این که در آینده نردیک در خواست های کارشناسی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی بدون مراجعه به محل کانون و از طریق سایت کانون و به صورت الکترونیکی انجام پذیرد، گفت: تحقق این امر مهم به رفاه حال مراجعین و تسریع در ارایه گزارشات کارشناسی منجر می شود.

رییس هیات مدیره کانون کارشناسان دادگستری استان اصفهان  ادامه داد : روزانه به طور متوسط ۱۵۰ مورد در خواست کارشناسی از سوی نهادها و مراکز مختلف به کانون ارجاع می شود که از طریق کارشناسان عضو کانون و از طریق نرم افزار ارجاع کار براساس نوبت انجام می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت امر آموزش در سازمان ها، و به منظور به روز رسانی کارشناسان در کانون اصفهان در چهار ماهه اول امسال بالغ بر پنج هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کلاس آموزشی در زمینه های مختلف توسط کمیته آموزش این کانون برگزار شد.

وی ادامه داد: به غیر از کانون کارشناسان رسمی دادگستری یک تشکیلات دیگری به نام مرکز کارشناسان رسمی بطور موازی و جداگانه با مدیریت دیگری و تحت پوشش قوه قضاییه مشغول فعالیت است و این مرکز هیچ ارتباطی با کانون کارشناسان ندارد.

 کانون کارشناسان دادگستری استان اصفهان با بیش از ۴۰ سال قدمت یکی از قدیمی ترین کانون ها در کشور است و بعد از کانون تهران بزرگترین کانون در سطح کشور به شمار میرود این کانون  با بهره گیری از حدود سه هزار نفر از مجرب ترین کارشناسان در ۶۵ رشته مختلف و ۵۱۷ صلاحیت تخصصی به عنوان بازوی فنی و تخصصی دادگستری و قضات فعالیت می کند.

/۳۰۸۰/6026/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان قانون قوه قضاییه کارشناسی مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در میز خدمت روستای نجف اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر دولت بنای بر رفع مشکلات مردم داشته باشد مدیران باید در میدان و میان مردم حضور داشته باشد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم یک ضرورت مهم است و در پی سفر به روستای نجف آباد گام‌های خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: امروز در ۱۴۱ امین سفر در بیجار حضور داریم تا از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم و خدمت به مردم برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی گفت: اعتقاد داریم مسؤول و استاندار باید در میان مردم باشد نه یک مدیر پشت میز نشین تا اینگونه مشکلات بهار رفع شود.

استاندار کردستان گفت: بیجار نزدیک به ۷۰ سال رشد منفی جمعیت داشت و به لطف خدا امروز رشد جمعیت در شهرستان بیجار مثبت شده است و این یک نقطه قوت است.

وی اضافه کرد: مشکلات و عقد ماندگی‌ها بسیار است اما سعی می‌کنیم تا تلاش بیشتری داشته باشیم و با برنامه ریزی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

استاندار کردستان به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: طبق فرمایش رئیس جمهور اصل مردم هستند و باید در استان خدمت به مردم گام برداریم و هر اقدامی که به نفع مردم است صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم محرومیت برطرف شود باید همراه هم باشیم یعنی مردم و مسؤولان در کنار هم قرار بگیرند تا محرومیت از چهره این شهرستان برداشته شود.

زارعی کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است که باید اعتبار بیشتری داشته باشد و کار بیشتری در آن انجام شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ مقدار ۴۵۰ میلیون تومان کار عمرانی انجام شده و در سال بعد به همت دولت سیزدهم این میزان دو هزار میلیارد تومان شده و در سال ۱۴۰۱ به بیش از شش هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: مسؤولان حرف مردم را بشنوند و با مشکلات آشنا شوند و اگر امروز پروژه راه آهن به سرعت در حال انجام است و این به برکت دولت سیزدهم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم تا مردم راضی باشند و بالاخص مشکلات دهستان نجف آباد باید برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای نجف ابادی یک کار ویژه‌ای تعریف می‌شود و در حوزه اقتصادی در این دهستان برنامه‌ریزی خواهد شد تا کاری در جهت پیشرفت اقتصاد این روستا انجام شود.

کد خبر 6100816

دیگر خبرها

  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • پرونده های محاکم قضایی با اجرای حدنگار کاهش می یابد
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر