Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@03:10:54 GMT

مهدوی: استراماچونی توجیه نبود، ما حرفه‌ای نیستیم!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۴۰۳

مهدوی: استراماچونی توجیه نبود، ما حرفه‌ای نیستیم!

به گزارش وانانیوز،  محمدرضا مهدوی، مدافع میانی دهه ۷۰ و ۸۰ استقلال روز گذشته به خبرورزشی از اتفاقاتی که هفته پیش برای استراماچونی و استقلال رخ داد، صحبت کرد. او معتقد بود این مربی اصلاً متوجه نبوده در چه کشوری مربیگری را استارت زده است.
* تحلیل شما از اتفاقات اخیر بین استراماچونی و باشگاه استقلال چیست؟
اولاً باید بگویم استراماچونی یک مربی کاملاً حرفه‌ای و بزرگ است که از دنیای مدرن اروپا به ایران آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در کشوری مربیگری کرده که مطابق با سطح توقعات مربی‌شان به او قول می‌دهند و هر خواسته‌ای داشته باشد، برآورده می‌کنند. این در حالی است که ما در ایران به آن اندازه حرفه‌ای نستیم. نه استقلال و نه پرسپولیس و نه حتی باشگاه‌هایی مانند سپاهان، فولاد یا ذوب‌آهن که پول‌های هنگفتی هزینه می‌کنند، هرگز به اندازه یک باشگاه اروپایی یا حتی باشگاه‌های حوزه خلیج فارس اصول حرفه‌ای‌گری را رعایت نمی‌کنند.
* پس مقصر این اتفاقات را باشگاه استقلال نمی‌دانید؟
البته! استراماچونی از دنیایی آمده که سرمربی لیست بازیکن می‌دهد و باشگاه پس از چند روز بازیکنان را به محل تمرین می‌فرستد. کاملاً مشخص است که درباره ایران اصلاً توجیه نبوده یا لااقل به صورت کامل توجیه نشده است. ما در تحریم‌های سختی به سر می‌بریم که این دست‌مان را برای خیلی کار‌ها بسته است.
* ولی استراماچونی می‌گفت کاملاً تحقیق کرده است.
بله! ولی حالا مشخص شد فقط درباره افتخارات استقلال، قهرمانی‌هایش، طرفداران میلیونی و فیلم و این مسائل اطلاعات جمع کرده و درباره کاغذبازی‌های اداری و یا مشکلات مالی باشگاه‌های ایرانی هیچ توجیهی برایش صورت نگرفته است. مدیران استقلال باید او را آگاه‌تر می‌کردند و یا اگر خیلی از استقلال برایش تعریف کردند، باید این مسائل کشورمان را هم برایش توضیح می‌دادند. نمی‌خواهم بگویم ما کشور عقب‌افتاده‌ای هستیم، نه! ولی در حد جایی که استراماچونی آمده، حرفه‌ای نیستیم.
* پس او حق داشت ناراحت شود؟
طبیعی است! او بازیکن خواسته و باشگاه هم قول داده برایش بگیرد ولی نگرفته است. یکی باید این سوء تفاهم را برایش برطرف می‌کرد که حتماً الان دیگر خودش متوجه شده است.
* با این وضعیت اوضاع استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
فکر می‌کنم نسبت به سال‌های گذشته بهتر آماده شده و می‌تواند شروع بهتری داشته باشد.
* شهرآورد هفته چهارم چه تأثیری روی کیفیت یا جذابیت‌های این دیدار خواهد داشت؟
تا جایی که یادم هست این دو تیم اینقدر زود در لیگ به دیدار هم نرفته‌اند. پس باید جذابیت‌هایی در این دیدار باشد. ولی همیشه در نیم‌فصل اول لیگ تیم‌هایی از دیگران پیش می‌افتند که بدنسازی خوبی کرده و با قدرت به لیگ می‌آیند. تیم تارتار را ببینید؛ در فصل هفدهم تا هفته نهم صدر جدول بود ولی کم‌کم افت کرد و تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس یا سایپا بالا رفتند.
* پیش‌بینی تان از اوضاع استقلال در لیگ چیست؟
باید به استراماچونی و تیمش فرصت داد. این تیم خیلی تغییرات داشته و استراماچونی قطعاً نمی‌تواند ظرف دو ماه همه جدید و قدیمی‌ها را هماهنگ کند. باید کمی به استقلال فرصت داد.

منبع: وانا

کلیدواژه: محمدرضا مهدوی پرسپولیس استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب در محدوده یکی از مناطق جنگلی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از مجل دپوی چوب توسط نامبرده ۳ تن چوب جنگلی که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد | اگر بارش ها شدید هم باشد نگران نیستیم
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • مبارزه علیه سن مادر در ۱۸ هزار هکتار از مزارع رزن
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...