Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:39:06 GMT

اردبیل| اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۴۵۷۰

اردبیل| اردوهای جهادی فرصتی برای خودسازی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: اردوهای جهادی دانشجویی فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی، مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی است که باید برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی عصر امروز در آئین افتتاحیه دانشجویان دانشگاه‌ محقق اردبیلی اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل از امروز به مدت 10 روز و با محوریت کارها و اقدامات فرهنگی در روستاهای نیارق و سوها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اردوهای جهادی را فرصتی برای خودسازی دانست و افزود: اردوهای جهادی دانشجویی فرصتی بسیار ارزشمند برای خودسازی، مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی است که باید برای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

عابدی با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به کارهای جهادی تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کارها و اقدامات جهادی تاکید ویژه‌ای کرده‌اند باید در اجرای برنامه‌های جهادی به ویژه در عرصه‌های فرهنگی توجه ویژه و موثری داشته باشیم.

مشارکت 2000 دانش‌آموز بسیجی در اردوهای جهادی استان هرمزگاناصفهان| زندگی آسمانی در اردوهای جهادی؛ بازسازی منازل سیل‌زدگان توسط گروه جهادی شهید بهشتیاردبیل| اردوهای جهادی فرصت باارزش برای خودسازی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل اردوهای جهادی را عامل تقویت روحیه مشارکت در بین جوانان عنوان و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل تقویت مشارکت و فعالیت‌های جمعی در بین جوانان و دانشجویان در کشور اردوهای جهادی است که در تا به امروز در مناطق محروم و روستای اقدامات فرهنگی خوبی انجام گرفته است.

وی به فعالیت‌های ارزشمند در حال انجام در سراسر کشور به همت جهادگران اشاره و اظهار کرد: با روحیه بسیجی و جهادی که جهادگران و اعضای اردوهای جهادی در منطقه و کشور دارند تاکنون فعالیت‌های گسترده و ارزشمندی در سراسر کشور به همت جهادگران انجام شده است و این فعالیت‌های ارزشمند و اثرگذار معادلات و سازوکارهای بین المللی را دچار تغییر کرده است.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است