Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران و  در  حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی گفت:  در جلسه امروز توانستیم موضوعات گوناگونی همچون بازار موبایل، توزیع کاغذ و وضع کالا‌های انباشته شده در گمرکات را در جلسات ستاد اطلاع رسانی اقتصادی کشور پیگری کنیم که خوشبختانه بسیاری از آن‌ها با موفقیت همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی با اشاره به اخبار و شایعات مطرح شده در خصوص مبارزه با فساد گفت: رسانه‌های معاند با پخش شایعات و دروغ پردازی‌های خود خصوصا در مورد اقدامات قوه قضاییه سعی داشته اند امید‌ها را کاهش دهند. در جلسه امروز نگرانی‌های اعضا در مورد رسانه‌های معاند مطرح شد.

وزیر کشور با بیان اینکه برخورد با مجرمین اقتصادی باید با قوت ادامه یابد، گفت: اما باید  اطلاع رسانی در مورد اقدامات قوه قضائیه  مقوم افکار عمومی باشد. تبلیغات و اطلاع رسانی‌ها باید امید را در جامعه افزایش دهد، اگر اطلاع رسانی‌ها به خوبی انجام نشود امید و اعتماد مردمی کاهش می‌یابد

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند در تلاش برای کاهش اعتماد مردمی هستند؛ اظهار کرد:  باید ستادی در خصوص مقابله با اقدامات رسانه‌های معاند تشکیل شود.

رحمانی فضلی با اشاره به وجود تبلیغات گوناگون در رسانه های معاند خارج از کشور گفت: طبق مصوبه‌ای که دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی قبلا داشته است، تبلیغات برای دعوت به سرمایه گذاری، تبلیغات برای تحصیل در خارج جرم و خلاف است.

وزیر کشور در پایان کفت: تعداد زیادی از سایت‌ها مجاز به فعالیت نیستند. یک بازه زمانی تعیین شده تا این سایت‌های فاقد مجوز، فعالیت خود را با هماهنگی وزارت ارشاد ادامه دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحمانی فضلی قوه قضاییه اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد