Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@03:25:27 GMT

کشف بیش از ۱۶۵۰ دستگاه استخراج‌ بیت‌کوین در کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۵۶۹۸

به گزارش تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر کشف تعداد قابل توجهی دستگاه ماینر در کرج، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر نصب دستگاه‌های استخراج‌گر ارز دیجیتال در داخل باغی در منطقه کیانمهر کرج بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: مأموران در بازدید از داخل باغ، ۶۲۰ دستگاه ماینر (بیت کوئین) نصب شده که در حال  فعالیت بود، کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اقرار به فعالیت خود در این زمینه، به دو مکان دیگر نگهداری ارز دیجیتال در مناطق ماهدشت و کیانمهر کرج اعتراف کرد.

وی افزود: مأموران پس از اعزام به ماهدشت کرج از داخل یک شرکت تزریق پلاستیک ۳۶ دستگاه ماینر فعال به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در منطقه کیانمهر نیز تعداد چهار کانکس مجهز به سیستم فن و سیم‌کشی شده و قفسه‌بندی دستگاه‌های ماینر، تعداد یک هزار و ۳۰ دستگاه استخراج رمز دیجیتال و مقادیر زیادی سیم و پاور به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون  ریال کشف و پنج نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را در مجموع ۱۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: پرونده متهمان برای رسیدگی و صدور رأی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز ارسال شد.

این مقام انتظامی متذکر شد: مقابله با قاچاق این دستگاه‌ها به صورت ویژه و مشترک در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، امنیت اقتصادی و اداره تعزیرات حکومتی استان البرز قرار دارد و با جدیت با اخلالگران اقتصادی برخورد می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن