Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع 27 ساله آلمانی در رادار رم قرار ندارد.

طرفداری- آاس رم در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک مدافع مرکزی جدید می گردد. نام های متعددی پیرامون جالوروسی مطرح می شود. آخرین مدافعی که نامش در رابطه با رم مطرح شد، شکودران موستافی است. با این حال ایجنت او، فرضیه انتقال این مدافع 27 ساله به پایتخت ایتالیا را بی اساس خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجنت شکودران موستافی در مصاحبه ای با رمانیوز گفت:

در رابطه با علاقه مندی رم به موستافی، خبری نیست یا حداقل من چیزی نمی دانم. در این مورد، کسی با من صحبت نکرده است.

پیش بینی می شود پس از انتقال داوید لوئیز به آرسنال، موستافی از جمع توپچی ها خارج شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس