Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های لیگ نوزدهم با دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود و سرمربی آرژانتینی سرخپوشان در نظر دارد تا از امید عالیشاه، کاپیتان سوم پرسپولیس در پُست ویژه‌ای در این فصل استفاده کند.

در شرایطی که به آغاز لیگ نوزدهم و آغاز بازی‌های پرسپولیس در این فصل فوتبالی زمان اندکی باقی مانده، اما گابریل کالدورن سرمربی، پرسپولیس برای تعدادی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس برنامه ویژه‌ای را تدارک دیده است که یکی از این نفرات امید عالیشاه، هافبک شماره ۲ سرخ‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید عالیشاه که طی سال‌های اخیر در نقش وینگر چپ و راست و یا مهاجم دیده شده بود، با تشخیص کالدرون قرار است به عنوان بازیکن پشت مهاجم در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در چند بازی دوستانه اخیر پرسپولیس، عالیشاه را در این پست مورد محک و ارزیابی قرار داده و با توجه به عملکرد این بازیکن، قرار است او از شروع فصل جدید تجربه جدیدی را در ترکیب پرسپولیس پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس دیدار تیم های فوتبال رقابت فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • اخراج امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند