Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فولادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سطح شهر زلزله زده سرپل ذهاب همچنین چهار هزار و ۷۳۶ واحد مسکونی کف سازی، چهار هزار و ۹۹۶ واحد نصب چهارچوب و درب و عملیات اجرای نما برای ۲هزار و ۸۱ واحدمسکونی به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد هفت هزار و ۹۳۵ واحد مسکونی نیز در این مدت تاکنون آواربرداری و عملیات پی کنی ۹ هزار و ۹۳۵ واحد مسکونی آن به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از اجرای عملیات آرماتوربندی ۹ هزار و ۱۱۴ واحد و پی سازی و کرسی چینی ۹ هزار و ۷۱ واحد و اسکلت بندی هشت هزار و ۳۷۴ واحد مسکونی نیز خبر داد.

فولادی گفت: همچنین برای ۶ هزار و ۸۴۷ واحد دیوارچینی، پنج هزار و ۲۰۱ واحد گچ و خاک،‌ پنج هزار و ۲۶۴ واحد شیب بندی و ایزولاسیون و کف سازی چهارهزار و ۷۳۶ واحد به پایان رسیده است.

وی  اعلام کرد: عملیات تعمیر ۱۲ هزار و ۴۳۴ واحد تعمیری در شهر سرپل ذهاب به پایان رسیده و تا پایان بازسازی واحدهای احداثی در کنار مردم خواهیم ماند.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

مسئولان ارشد استان گفته‌اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی را تا پایان امسال و واحدهای شهری را تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل می‌کنند.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب اسلامی زلزله زمین شهری و روستایی مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است

شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است.

به گزارش جماران؛ وی افزود: به چهارتا مسجد اطراف حرم‌ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهر‌ها درب مساجد بسته است.

شیرین‌تر از انبیاء و ائمه هدی و فق‌های واجدالشرایط در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور