Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@16:25:30 GMT

شکار لحظه پرواز ارژنگ امیرفضلی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۷۴۱

(( بمناسبت روز عکاس )) دوستم مازیار نزدیک ٤یا ٥ بار ازم عکس گرفت و هر دفعه که میبردم چاپ میکردم وقتی عکس انداخته بود که یا من هنوز نپریده بودم یا داشتم میرسیدم به زمین نصفم هم تو قاب نبود - دست اخر دوستم مازیار را وایسوندم دوربین را تنظیم کردم دم چشمش و گفتم از جاش تکون نخوره - اصلا تکون نخوره مثل مجسمه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

! - بعد بهش گفتم هر وقت عربده زدم تو دکمه ساتر را فشار بده یا همون شاتر بزن - ( از همان موقع اسم شاتر را گذاشتم عربده ) - بعد رفتم یِته پرنده زدم و رو هوا عربده زدم یا به نوعی شاتر زدم  - - توضیحات ؛؛ - - نوع حرکت ؛ یِتِه پرنده با پنجه عقاب گردن اردکی بهمراه میمون خر ( از حرکت های تلفیقی و ساخته خودم بود فقط برای کشتن طرف با یک حرکت ) - دوربین؛کوداک صدو ده - - مکان ؛ زیر زمین متروکه منزل قدیم پدری - - رشته ؛ کونگ فو توا ( که انزمان قدغن بود و بصورت مخفیانه تدریس میکردن ، حالا چرا کسی نمیدونست ) - عشق؛ بروس لی - سن ؛١٦ - کَله ؛ بو قرمه سبزی - -اکسسوار ؛پیت نفت رویا پردازی ؛٩٨٪؜ - دیافراگم ؛ اتومات - سرعت ؛اتومات - - درب سمت راست ؛ منتهی به حمام و مستراح - در پشت سر ؛ اتاق قدیمی کفترهایدُم چتری - - در سمت چپ ؛ پشت تنور نانوایی سنگکی - - - د ض؛ این مکان روزی نو ساز بوده و هنرپیشه های قدیم تئاتر های لاله زار انجا بصورت اجاره سکونت میداشتند -چه ادمهای بزرگی از همانجایی که من پریدم پریده بودند

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عکاس ارژنگ امیرفضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • لحظه شکار پهپاد اوکراینی توسط توسط پهپاد روسی | ویدئو
  • حقه عجیب این ماهی برای شکار کردن را ببینید (فیلم)
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • شانزدهمین صعود فوتسال ایران به نیمه‌نهایی آسیا؛ قرقیز شکار یوز شد
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی