Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:16:12 GMT

اولین دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۶۸۵۳

اولین دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  الله نور کریمی تبار عصر سه شنبه در دیدار با مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: عید غدیر، بالاترین عید و استمرار رسالت انبیاء است و فلسفه آن ناامید شدن کفار از نابودی دین است.

وی افزود: در کنار تلاش کارگران، مسئولان باید برای استیفای حقوق و رفع دغدغه های این قشر تلاشگر بکوشند چرا که در اسلام کارکردن بهترین عبادت و به مانند جهاد در راه خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: مسئولان امر و کارفرمایان با رعایت و به جا آوردن حقوق کارگران و نیز ایجاد امنیت کاری برای آنان، دغدغه این قشر زحمتکش در عرصه تولید را رفع کنند.

وی تاکید کرد: اولین دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی صادقانه به آنان باشد و با حمایت از قشر کارگری به رونق تولید و اشتغال مبادرت ورزند.

امام جمعه ایلام افزود: ایران اسلامی با گذر از سختی های بسیار و تحریم ها در شرایط باثباتی قرار دارد چرا که شیوه های دور زدن دشمن را فراگرفته و هیچ قدرتی قادر نیست ایران را از مواضع خود عقب بنشاند.

وی گفت: تکریم و احترام به ارباب رجوع و مراجعان به ادارات و سازمان ها از مهم ترین ضروریات در خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که به ادارات و سازمانها مراجعه می کنند دارای مشکلات گوناگون بوده که حتی اگر نتوانیم به درستی نیازهای آنان را برطرف کنیم لازم است با احترام خاص و ویژه به حرف آنها گوش داده و درد دل هایشان را بشنویم.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طیف وسیعی از کارگران در ارتباط است و امید کارگران به این اداره است.

کد خبر 4697228

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام مشکلات معیشتی قزوین بوشهر روز خبرنگار شیراز شهرکرد گرگان ایلام خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان عید غدیر خم سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

جمعی از کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اولین تصویر از دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است