Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان از جلوگیری از توقیف خط تولید شرکت تولید آجرسفال گرگان خبر داد و گفت: با ورود دادگستری از اجرای اجراییه توقیف خط تولید کارخانه جلوگیری شد و ۱۱۰ کارگر این واحد تولیدی به کار خود ادامه می‌دهند. تاریخ انتشار: 09:07 - 29 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۹۴۵

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در حاشیه بازدید از شرکت تولید آجرسفال گرگان از جلوگیری از توقیف خط تولید این شرکت خبر داد و گفت: تعدادی از طلبکاران این شرکت اجراییه توقیف خط تولید کارخانه را گرفته بودند که با ورود دادگستری از اجرای آن جلوگیری شد و ۱۱۰ کارگر این واحد تولیدی به کار خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بر اساس بخشنامه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که به همه دادستان‌ها و واحد‌های اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و سایل تولید در استان نباید توقیف شود.

وی بیان کرد: توقیف خط تولید نه تنها مشکل طلبکاران را حل نمی‌کند بلکه با بیکار کردن کارگران واحد‌های تولیدی، مشکلات بیشتر می‌شود.

هاشمیان افزود: در جلسه‌ای که با صاحبان این کارخانه داشتیم تعهد داده اند با ادامه تولید، ماهانه بخشی از پول طلبکاران که اولویت با بدهی کارگران است، بپردازند و به تدریج معوقات شرکت‌های گاز و برق را نیز تسویه کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گلستان در چارچوب قانون برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و رونق تولید تلاش می‌کند.

وی یکی از مشکلات تولیدکنندگان را سود‌های غیرقانونی بانک‌ها برشمرد و بیان کرد: با ورود دادستانی به این موضوع خوشبختانه اکنون بانک‌های استان گلستان با بخش تولید همکاری خوبی دارند و کمتر شاهد تخلف از بخشنامه‌های بانک مرکزی هستیم.

هاشمیان افزود: سال گذشته با تلاش‌های انجام شده ۲۲ کارخانه که در آستانه تعطیلی بودند، احیا شدند و حالا دست کم ۳۵۰ کارگر با کار در این واحد‌ها روزی خانواده‌های شان را تامین می‌کنند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان گلستان، امسال سه واحد تولیدی بزرگ دیگر نیز که در آستانه تعطیلی بودند با رایزنی‌های انجام شده، احیا و از بیکار شدن ۲۱۰ کارگر جلوگیری شد.   بیشتر بخوانید:   کارخانه تولید آجر به چرخه تولید بازگشت/ با دستور قضایی کنتور جدید گاز نصب شد/ اشتغال به کار مجدد پنجاه کارگر   کارخانه راکد دیروز، امروز در مسیر صادرات قرار گرفت/ بکارگیری ۱۰۰ کارگر دیگر در کارخانه آجرسفال از ابتدای شهریور
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی