Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۲۹ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق کش‌روزن با ۸ فقره سرقت در لنگرود
سرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت کش‌روزنی از یک مغازه طلافروشی در شهر لنگرود، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل وقوع سرقت، سارق کش‌روزن که یک زن بود شناسایی و دستگیر شد.
وی با بیان اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت به روش کش‌روزنی از مغازه‌ها شهرستان لنگرود اعتراف کرد بیان داشت: سارق دستگیر شده از غفلت مالباختگان سوءاستفاده و اقدام به سرقت می‌کرد.
سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: سارق ۴۲ ساله پس از تسکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان به صاحبان اصناف هشدار داد به نکات ایمنی و بازدارنده سرقت به خصوص استفاده از دوربین‌های مداربسته بیشتر توجه داشته باشند و همچنین در محل کار گوشی تلفن همراه، کیف دستی، مدارک و اشیاء قیمتی را در مکانی مناسب نگهداری کنند.

دستگیری ۵ حفار غیرمجاز در رشت
سرهنگ سید رسول صمدی رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند ۵ نفره حفاران غیرمجاز در منطقه پیربازار شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به محل مورد نظر اعزام شدند.
او با بیان اینکه پس از حضور ماموران انتظامی در محل اعلامی ۵ حفار غیرمجاز حین حفاری دستگیر شدند بیان داشت: حفاران اقدام به حفر ۳ گودال کرده بودند.
سرهنگ صمدی تصریح کرد: متهمان ۳۸، ۳۹، ۴۱، ۴۸ و ۶۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس، میراث فرهنگی و تاریخی را شناسنامه و هویت کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس همواره با عزمی راسخ با هرنوع تخلف برخورد و فرصت هیچگونه سوء‌استفاده‌ای را به سودجویان نخواهد داد.

دستگیری سارق قطعات خودرو حین سرقت در فومن
سرهنگ محسن جعفرزاده فرمانده انتظامی فومن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در فومن، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده توسط ماموران پلیس آگاهی منجر به شناسایی و دستگیری متهم ۳۴ ساله حین سرقت باطری خودرو شد افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان فومن اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی فومن در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، ضمن رعایت نکات ایمنی در راستای پیشگیری از هرگونه سرقت در صورت مشاهده مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق پمپ آب با ۱۲ فقره سرقت در تالش
سرهنگ حسین جمال‌دار فرمانده انتظامی تالش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب کشاورزی در تالش، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و مخفیگاه وی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند افزود: ماموران پلیس پس از اینکه متهم به منزلش مراجعه کرد وی را دستگیر کردند. او تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت پمپ آب کشاورزی در شهرستان تالش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی تالش در پایان با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. اننهای پیام/آ بسته حوادث امروز گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت