Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@06:02:18 GMT

۴ دلیل عمده دانشجویان برای مراجعه به مراکز مشاوره

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۵۱۰

۴ دلیل عمده دانشجویان برای مراجعه به مراکز مشاوره

منصوره سادات صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت طرح راه اندازی دفاتر مشاوره در خوابگاه ها گفت: اکثر دانشگاه ها طرح مذکور را اجرایی کرده و حداقل یک اتاق در خوابگاه به مشاوره اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: ما دانشگاه هایی که اتاق مشاوره نداشتند را رصد کردیم و لیست آنها را برای کمک به دانشگاه های مذکور، به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درباره اینکه دانشجویان بیشتر چه مسایل و مشکلاتی را در مراجعه به مراکز مشاوره مطرح می کنند گفت: مسایل و مشکلات تحصیلی، خانوادگی، افسردگی و اضطراب بیشترین مسایلی است که دانشجویان درگیر آن هستند و به دلیل آنها به مشاور مراجعه می کنند.

کد خبر 4696767 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری خدمات مشاوره کنکور 98 سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران حسین توکلی منصور غلامی آموزش پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محل گفت‌وگو است

سخنگوی دولت در واکنش به اخبار برخورد نیروهای پلیس با دانشجویان معرض آمریکایی گفت: دانشگاه محل گفت‌وگو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏ «ما ربع قرن پیش، قانونی تصویب کرده‌ایم که ورود نیروی نظامی و انتظامی را به مراکز دانشگاهی ممنوع کرده است

دانشگاه محل ‎گفت‌وگو است…

‎#دانشجویان_آمریکایی»

کد خبر 751879

دیگر خبرها

  • دانشگاه محل گفت‌وگو است
  • مشاوره دارویی با تماس به سامانه ۱۹۰
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران