Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در این صفحه می‌توانید مهم‌ترین رویداد‌های آبادان در روز گذشته، دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ را در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

برگزاری رژه لنج ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر چوئبده

مروری بر خاطرات تلخ رکس آبادان/ داغی که چهل ساله شد

نقش موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد ، در اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت

تئاتر خیابانی، برخواسته از متن اقشار مختلف اجتماع

برپایی آیین های ویژه عید غدیرخم در آبادان و خرمشهر

اروند میزبان برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی

نامگذاری خیابانی به نام شهدای سینما

انتهای پیام/ د

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند صبح امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در هر ۲ حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است در روزهای اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی، استاندار خوزستان در هر ۲ حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود به منظور نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این ۲ حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برای تعیین منتخبان ۲ منتخب باقی مانده از حوزه انتخابیه آبادان و یک منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097835

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر