Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:25:31 GMT

جاده‌های شمال، زیر بار ترافیک سنگین

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۸۲۹

جاده‌های شمال، زیر بار ترافیک سنگین

سرهنگ نادر رحمانی در تشریح آخرین وضعیت راه های کشور، گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل ابتدای محور تا ارنگه و ترافیک نیمه سنگین حد فاصل خوزنکلا تا سد امیرکبیر و همچنین محدوده های درده،تونل کندوان،پل زنگوله،سیاه بیشه و در برخی از مقاطع محور هستیم.

وی افزود: همچنین ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشاء، گالری امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان در اکثر مقاطع و درآزادراه قزوین-رشت حدفاصل منجیل تا رودبار و محدوده عوارضی امامزاده هاشم سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تصریح کرد: ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند حاکم است.

رحمانی یادآور شد: در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1291383

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده ترافیک جاده ها باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف ایران و آمریکا محمد یزدی صادق لاریجانی دونالد ترامپ عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان