Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمین هیئت حسین‌جان(ع) بجنورد با برپایی ایستگاه صلواتی و طبخ و توزیع بیش از ۱۴۰۰۰ پرس غذای گرم٬ شیرینی٬ شربت و میوه٬ سنت اطعام غدیر را احیا کردند. ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ خادمین هیئت حسین‌جان(ع) بجنورد با برپایی ایستگاه صلواتی و طبخ و توزیع بیش از 14000 پرس غذای گرم٬ شیرینی٬ شربت و میوه٬ سنت اطعام غدیر را احیا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان| آئین جشن عید غدیر خم در شهرستان دزفول به روایت تصویرمیرلوحی: پیام غدیر بازگشت به نسخه الهی سبک زندگی استفهم پیام غدیر در گروی فهم معارف علوی است نه تقابل با مخالفان / تصویرسازی فضایل آسمانی امیرالمؤمنین رسالت جبهه هنر انقلاب است

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس