Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@09:05:31 GMT

آتش به جان جنگل های بولیوی افتاد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۷۹۵۱

آتش به جان جنگل های بولیوی افتاد

آتش سوزی‌های پی در پی در جزیره اسپانیایی گران کاناریا به تخلیه ۸ هزار تن از ساکنان منتهی شده است. آتش سوزی

آتش سوزی‌های پی در پی در جزیره اسپانیایی گران کاناریا به تخلیه ۸ هزار تن از ساکنان منتهی شده است.

جنگل بولیوی

سه آتش سوزی در این منطقه از اسپانیا در کمتر از ۱۰ روز به وقوع پیوست وقوع سومین آتش سوزی دیروز اعلام شد شعله‌های آتش هزاران هکتار از اراضی منطقه را به خاکستر تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۶۰۰ آتش‌نشان به همراه بالگرد و هواپیما‌های ویژه اطفاء حریق برای خاموش کردن آتش به کار گرفته شده است دود سفید به طول چند کیلومتر بر فراز آسمان مشهود است مقامات درباره زمان بر بودن عملیات اطفاء هشدار دادند گران کاناریا یکی از پرجمعیت‌ترین جزایر اسپانیا است و گردشگران زیادی به آن رفت و آمد می‌کنند./میزان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور ستوده با بیان اینکه یکی از علل خسارات وارده در زمان وقوع سیلاب‌ها تصرف و تعدی به بستر رودخانه‌ها است اظهار کرد: اخذ اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌های استان با هدف پیشگیری و کاهش میزان خسارات ناشی از وقوع سیلاب‌ها و همچنین تثبیت مالکیت دولت و تسریع در برخورد قانونی با متخلفین به صورت جدی با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قزوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه اضافه کرد: در ادامه اقدامات شرکت آب منطقه‌ای قزوین جهت اخذ اسناد مربوط به بستر رودخانه‌های استان اسناد ۹۷۶ هکتار از اراضی بستر رودخانه حاجی عرب در محدوده شهرتان بوئین زهرا استان قزوین اخذ شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با بیان اینکه این اقدام مهم در خصوص سایر رودخانه‌های استان نیز همچنان در دست اجرا است، یادآور شد: با توجه به اینکه رودخانه‌ها در بخشهای مختلف استان واقع شده‌اند لازم است سایر دستگاه‌ها نیز همکاری بیشتری با این شرکت به عنوان متولی حفاظت و صیانت از رودخانه‌ها داشته باشند تا ضمن حفظ حقوق بیت المال از اقدامات متصرفانه به بستر قانونی رودخانه‌ها و زمین خواری نیز جلوگیری شود.

کد خبر 6094266

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • وقوع زلزله در این استان
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • ویدیو اختصاصی مهر از شهرک امامزاده ابراهیم(ع) بعداز وقوع آتش سوزی
  • تصاویر اختصاصی مهر از امامزاده ابراهیم(ع) بعد از وقوع آتش سوزی
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری