Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان‌های‎باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان  مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به منظور خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان طرح «دستان مهربانی» را به منظور ویزیت رایگان محرومان در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر از مدت‌ها پیش آغاز کرده استدر این طرح پزشکان خادمیار با حضور در مساجد و حسینیه‌های مناطق مورد هدف به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامیان از هفدهمین اردوی جهادی خادمیاران کانون سلامت در روستا‌های محروم کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: پزشکان و خادمیاران در هفدهمین اردوی سلامت سال جاری با حضور در روستا‌های اطراف شهرستان سنقر به ۳۴۰ نفر خدمت‌رسانی کردند و آمار خدمات ارائه شده کانون سلامت رضوی در سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ نفر می‌رسد.

او افزود: کانون سلامت در سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ نفر در قالب ۱۷ اردوی جهادی تحت عنوان طرح دست‌های مهربانی خدمت‌رسانی کرده است.

انتهای  پیام/ز


حضور خادمیاران سلامت در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته