Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:57:57 GMT

واکنش ملی پوش تیراندازی به لغو اعزام تیم ملی به برزیل

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۰۹۷

واکنش ملی پوش تیراندازی به لغو اعزام تیم ملی به برزیل

کاروان تیراندازی ایران با برگزاری بدرقه رسمی تیم که ۲ روز پیش (۲۷ مرداد) انجام شد، قرار بود روز گذشته (دوشنبه) راهی برزیل محل برگزاری جام جهانی تیراندازی شود.  اما درست دقایقی قبل از حرکت تیم از فدراسیون تیراندازی به سوی فرودگاه به آنان اعلام شد سفر لغو شده است.  
تیم ملی کشورمان با ترکیب الهه احمدی، مه‌لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ و گلنوش سبقت‌اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه به همراه الهام هاشمی، محمدزائر رضایی و احمد نجفی قرار بود دیروز تهران را به مقصد برزیل ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
چهارمین مرحله جام جهانی تیراندازی و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۴ تا ۱۲ شهریور ماه با حضور ۵۱۸ ورزشکار از ۶۶ کشور برگزار می شود.

جام بزرگ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه قرار بود از طریق دوحه قطر عازم سائوپائولو برزیل شویم و در نهایت به ریودوژانیرو محل برگزاری چهارمین مرحله جام جهانی و انتخابی المپیک سفر کنیم.

وی در خصوص اختلال در پرواز یک شرکت هواپیمایی ترکیه ای و تاخیر ۴۸ ساعته در اعزام به ریو، اظهار داشت: هیچکس در مورد تاخیر سفر صحبت نکرد و فقط اعلام شد که سفر لغو شده است.  ضمن اینکه قرار بود تیم با هواپیمایی قطر راهی ریو شود و این ربطی به اختلال در پرواز های شرکت هواپیمایی کشور ترکیه ندارد.

جام بزرگ که پس از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به دلیل مصدومیت در هیچ مسابقه رسمی و انتخابی های المپیک شرکت نکرد همچنین گفت:  حدود سه هفته پیش که برای آماده سازی به تیم ملحق شدم، پزشک معالج برنامه فیزیوتراپی ۳۰ جلسه ای به من داد.  
دارنده تک مدال تیراندازی ایران در بازی های آسیایی ادامه داد: پزشکم گفت اگر پایت پس از این ۳۰ جلسه بهبود نیابد، برای بهبود نهایی باید جراحی شود.  متاسفانه به دلیل برنامه فشرده تمرینات در چند هفته اخیر نتوانستم برنامه فیزیوتراپی ام را دنبال کنم و فشار زیادی به پایم آوردم.
جام بزرگ گفت: با وجود اینکه خیلی دیر به تیم ملحق شدم از روند آماده سازیم در قسمت تفنگ خفیف (سه وضعیت) راضی هستم و به نظر می رسد کادر فنی هم از رکوردهایم رضایت دارند.  
وی اضافه کرد: اگر تیم به برزیل اعزام شود با وجود بیش از ۵۰۰ تیرانداز از نقاط مختلف جهان، امیدوارم تیم ایران شانسی در کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را داشته باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک