Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:57:21 GMT

ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری دراندیمشک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۱۸۸

ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری دراندیمشک برگزار شد

دبیر اجرایی قرارگاه مردمی بزرگداشت غدیر و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اندیمشک در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با تلاش و پیگیری مجموعه تشکل‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان اندیمشک در قالب قرارگاه مردمی، طرح بزرگ ضیافت علوی ۱۴ هزار نفری به مناسبت عید غدیر با حضور و مشارکت عموم مردم ولایتمدار اندیمشک اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر بابایی زاده افزود: برای اولین سال، این عملیات بزرگ فرهنگی و معرفتی از سوی قرارگاه مردمی این طرح، عملیاتی و به مرحله اجرا در آمد.
وی  اظهار داشت: این طرح از سوی قرارگاه‌ مردمی بزرگداشت غدیر ، تشکل‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان اندیمشک و با هماهنگی بنیاد غدیر شهرستان برنامه ریزی و امشب به مناسبت عید غدیر برگزار شد.
وی اضافه کرد: حدود ۵۰۰نفر از جوانان، طلاب، بسیجیان و ایثارگران و خانواده‌ی معزز شهدا  در این طرح مشارکت داشتند و کمک های مردم نیکوکار شهرستان در این طرح بسیار گسترده بود. 
بابایی زاده  بیان کرد: ۱۴ هزار پرس غذا امشب به صورت میدانی و متمرکز در ۳۰ نقطه شهرستان بین محرومین توزیع شد .
 وی اظهار داشت: اطعام نیازمندان ، یکی از اعمال عید غدیر است که در این طرح، بسته های غذایی به دست افراد محروم می رسد.
دبیر اجرایی قرارگاه مردمی بزرگداشت غدیر اظهار داشت: همزمان با توزیع غذای ضیافت علوی، برنامه های فرهنگی مانند بازسازی واقعه غدیر ، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی تجلی امامت، برپایی غرفه های فرهنگی نقاشی و طراحی کودکان، عفاف و حجاب و همچنین پاسخگویی به شبهات دینی ، مسابقات متنوع ورزشی فرهنگی، نمایشی و نورافشانی اجرا شد.
وی بیان داشت: اجرای اینگونه طرح ها، ضمن بالا بردن حس مشارکت اجتماعی و روحیه همدلی آحاد مردم، به نوعی تمرین مقدماتی ارادتمندان اهل بیت(ع) در موضوع آمادگی و پیاده سازی مسئله ظهور است.

/۶۰۰۲/ ۷۲۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب اسلامی اهل بیت برنامه های فرهنگی خانواده کودکان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک