Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@18:20:25 GMT

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در رشت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۳۱۵

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در رشت

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " سید رسول صمدی " با اعلام این خبرگفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک باند 5 نفره حفاران غیرمجاز در منطقه پیربازار شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از حضور ماموران انتظامی در محل اعلامی 5 حفار غیرمجاز حین حفاری دستگیر شدند بیان داشت: حفاران اقدام به حفر 3 گودال کرده بودند.

سرهنگ صمدی تصریح کرد: متهمان 38، 39، 41، 48 و 60 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس، میراث فرهنگی و تاریخی را شناسنامه و هویت کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس همواره با عزمی راسخ با هرنوع تخلف برخورد و فرصت هیچگونه سوء‌استفاده‌ای را به سودجویان نخواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان رئیس پلیس ماموران پلیس برنا غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه