Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@18:50:46 GMT

قفسه‌بندی کتاب‌های دیجیتال در Google Play Books

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۴۸۶

قفسه‌بندی کتاب‌های دیجیتال در Google Play Books

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن Google Play Books اضافه کرده است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند کتاب‌های دیجیتال خود را دسته بندی و در قفسه‌های جداگانه‌ قرار داند.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن ۳ قابلیت جدید به سیستم‌عامل کروم +تصاویر

با توجه به افزایش سرعت زندگی و درگیری زندگی شهروندان در سراسر جهان با دنیای مجازی، میلیون‌ها کاربر در کشورهای مختلف ترجیح می‌دهند به جای استفاده از کتاب‌های کاغذی، نسخه‌های دیجیتال آن‌ها را دانلود و مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب‌های دیجیتال با حجم بسیار کم و قبلیت دانلود بسیار سریع گزینه‌ای بسیار مناسب برای علاقه‌مندان به مطالعه هستند. 

کاربران می‌توانند نسخه‌های دیجیتال کتاب‌های مختلفی را در موضوعات متنوع به صورت دیجیتال یافته و با پرداخت هزینه آن و یا حتی به صورت رایگان آن را دانلود و در گوشی، تبلت و رایانه خود مطالعه کنند. در این میان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های همیشگی علاقه‌مندان مطالعه کتاب‌های دیجیتال دسته‌بندی و مرتب‌سازی این کتاب‌ها است. 

ویژگی جذاب Google Play Books برای علاقه‌مندان کتاب‌های دیجیتال

با توجه به حجم پایین و دسترسی آسان به کتاب‌های دیجیتال ممکن حتی یک کاربر ده‌ها مورد کتاب مختلف را در سیستم شخصی خود داشته باشد. در این زمان ممکن است یافتن کتاب خاص آسان نباشد لذا دسته‌بندی کتاب‌ها با توجه به موضوعات و یا نویسنده‌های آن‌ها می‌تواند امری بسیار مفید بود و از اتلاف وقت تا حد زیادی جلوگیری کند. 

گوگل با توجه به همین موضوع و برای افزایش رضایت هرچه بیشتر کاربران از اپلیکیشن Google Play Books، ویژگی قفسه‌بندی را به آن اضافه کرده است. کاربران قادر هستند پس از مطالعه کتاب مورد نظر خود در این نرم‌افزار آن را در قفسه‌ای خاص قرار داده و نام مشخصی را برای قفسه انتخاب کنند. 

مطمئنا کاربران از قابلیت جدید گوگل پلی بوکس استقبال کرده و به خوبی از آن استفاده می‌کنند. ابتکار عمل گوگل در برنامه تخصصی کتاب‌های دیجیتال خود می‌تواند تا الگویی مناسب برای سایر شرکت‌های فعال در این زمینه باشد.

انتهای پیام/

با ویژگی‌ جدید Google Play Books کتاب دیجیتال خود را در قفسه‌ای مشخص قرار دهید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت

علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد، گفت: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد که سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

او به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، • تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانید. وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشو‌های پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمد‌ها کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود