Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:16:13 GMT

۱۹ کارگر در قزوین دچار مسمومیت تنفسی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۲۸۷۹۷

۱۹ کارگر در قزوین دچار مسمومیت تنفسی شدند

بر اساس اعلام این روابط عمومی، کارگران شرکت فرنخ به دلیل نشت دود یا غبار از دستگاه دچار مسمومیت تنفسی شدند اما علت اصلی حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است

اورژانس قزوین با اعزام اتوبوس آمبولانس و یک آمبولانس به یاری مصدومان شتافت و  ١٦ تن را به بیمارستان  ولایت و ٣  نفر را به بیمارستان بوعلی سینا منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری بیشتر در خصوص  جزئیات این حادثه در حال انجام است.

۶۰۱۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث قزوین سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۲۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در انبارهای منطقه شهرری مهار شد، مورد مصدومیت و تلفات جانی تاکنون نداشتیم.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جزئیات تکمیلی حادثه آتش سوزی اظهار کرد: دو انبار مسقف به وسعت ۵۰۰ متر در کنار یکدیگر میان چندین انبار دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: آتش شعله‌ور بود، وسعت ۱۰۰۰ متری در فضای باز وجود داشت، یکی از انبارها مملو از افشانه و اسپری بود، موادی که قابل اشتعال و انفجار است، سقف‌ها هم دچار آتش‌سوزی و آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: انبار کناری لوازم یدکی دوچرخه بود، بخش زیادی از آتش خاموش و تحت کنترل است، خطر سرایت به اطراف وجود ندارد.

وی با اشاره به تعداد مصدومان تصریح کرد: مورد مصدوم و تلفات جانی نداشتیم و از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری و ۱۰ کانتینر بزرگ در داخل حیاط بود یکی از آن‌ها چون در کنار انبار لوازم یدکی دوچرخه بود، آتش گرفت و خاموش از سرایت به دیگر کانتینرها جلوگیری شد.

کد خبر 747982

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب